اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی هندبال مونتاژکاران صنعت فیروزآباد:

هندبال فیروزآباد به لیگ دسته دو راه یافت

خبرگزاری فارس: مربی هندبال مونتاژکاران صنعت فیروزآباد گفت: با درخشش هندبالیست‌های فیروزآبادی هندبال این شهرستان به لیگ دست دو کشور راه یافت.

هندبال فیروزآباد به لیگ دسته دو راه یافت

محمد کونجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزآباد اظهار داشت: مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های کشور که روز گذشته در زاهدان برگزار شد با درخشش نماینده استان فارس همراه بود.

وی افزود: تیم هندبال مونتاژکاران صنعت فیروزآباد که با کسب عنوان قهرمانی این استان به عنوان نماینده فارس در این مسابقات گام گذاشته بود موفق شد ضمن کسب مقام مسابقات، جواز حضور در لیگ دست دوم ایران را در سال آینده کسب کند.

کونجانی اضافه کرد: این تیم در مسابقات گروهی توانست با اقتدار تمام، تیم‌های کردستان، ارومیه، زاهدان و مشهد را شکست دهد و به عنوان نخستین تیم گروه به نیمه نهایی صعود کند.

مربی هندبال مونتاژکاران صنعت فیروزآباد ادامه داد: در میان بازی‌ها در دیداری که ضعف داوری و اشتباهات مکرر وی نزدیک بود بارها و بارها بازی را به تعطیلی بکشاند، تیم فیروزآباد با نتیجه 32 - 33 بازی را به سمنان واگذار کرد که در پایان اعتراض شدید فیروزآبادی‌ها را به همراه داشت.

وی همچنین گفت: نماینده فدراسیون با اذعان به اشتباهات داوری به دلجویی از تیم فیروزآباد پرداخت.

کونجانی ابراز داشت: تیم مونتاژ صنعت فیروزآباد با حضور بازیکنانی مانند علیرضا پاکدل، سعید ضامنی، مجتبی محمدی، علیرضا تقی‌نژاد، حسین حیدری، محسن فاضلی، محمد اغنیایی، فرشید مصلحی، محمد روان، عرفان زارعی، علی اسدی، وحید طالبی، محمد صفری، امین رهسپار، مجتبی ابوالفتحی و سامان ویسی هندبال فیروزآباد را به لیگ دسته دوم کشور رساند.

مربی هندبال مونتاژکاران صنعت فیروزآباد افزود: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و بازیکنان جوان ما در کنار درخشش مهره‌های کلیدی با تجربه‌ای مانند علیرضا پاکدل، مجتبی محمدی، سعید ضامنی و حسن حیدری در بازی حساس با زاهدان خوش درخشیدند.

وی عنوان کرد: هندبال فیروزآباد سرشار از استعدادهای فراوان است و در آینده نزدیک حرف‌های بسیاری را برای گفتن در سطح کشور دارد.

کونجانی در پایان اذعان داشت: حمایت‌های خوبی از سوی مسئولان این شهرستان به ویژه رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی صورت گرفته است که می‌توان درخشش‌های این تیم را مرهون زحمات و مساعدت‌های مالی و تجهیزاتی وی بود.

به گزارش فارس، تیم مونتاژکاران فیروزآباد بهترین و آماده‌ترن تیم در این مسابقات بود که با 171 گل زده رکورد گل‌زنی را در مسابقات به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول