اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا هشدار داد

مسلمان‌کشی‌ به دست مسلمان توطئه جدید استکبار

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: اهداف دشمنان توطئه در امت‌های اسلامی و مسلمان‌کشی به دست خود مسلمانان است.

مسلمان‌کشی‌ به دست مسلمان توطئه جدید استکبار

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: به دنبال کشتار شیعیان مظلوم و بی‌دفاع پاکستان که در سال‌های اخیر به‌ ویژه در سال گذشته و روز‌های اخیر به کرات شاهد آن بودیم ضروری است که مسلمانان در برابر این جنایت‌ها بیدار بوده و مانع از تفرقه‌افکنی شوند.

امام جمعه بویین زهرا افزود: انجام ترور‌های کور و ناجوانمردانه صد‌ها نفر از انسان‌های بی‌گناه تنها به جرم شیعه بودن و راه‌ انداختن جنگ مذهبی و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی از توطئه‌های دشمنان بوده و باید برابر آن ایستادگی کرد.

زرینه با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور پاکستان و کشور‌های دیگر متأسفانه شاهد ترور‌های کور و بمب‌گذاری‌ها در روزهای گذشته بوده‌ایم، بیان کرد: با وجود وعده‌های قطعی دولت و ارتش پاکستان برای مبارزه با جریان‌‌های تفرقه‌انگیز در کشور پاکستان متأسفانه هنوز هیچ اقدام عملی صورت نگرفته و هر روز شاهد جنایت جدید با ابعاد مختلف هستیم.

وی با اشاره به اعتراض مراجع عظام تقلید و در پی آن تعطیلی حوزه‌های علمیه به واسطه انجام اعمال غیر انسانی در پاکستان افزود: امید است در سایه وحدت، بصیرت و بیداری اسلامی به‌ ویژه بیداری مسلمانان از خواب غفلت شاهد برچیده شدن توطئه مسلمان‌کشی به دست مسلمانان دیگر در سایر نقاط دنیا به‌ ویژه در کشور پاکستان باشیم.

انتهای پیام/77005/ی20/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول