اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مهرماندگار کشور:

دانشکده داروسازی لرستان فروردین 92 به بهره‎برداری می‎رسد

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مهرماندگار کشور گفت: دانشکده داروسازی خرم‎آباد اواخر فروردین ‌ماه 92 به بهره‌برداری می‎رسد.

دانشکده داروسازی لرستان فروردین 92 به بهره‎برداری می‎رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، علی اکبر محرابیان دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس ستاد مهرماندگار کشور به اتفاق حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان و اردشیر شیخ آزادی ریاست دانشگاه از دانشکده داروسازی در دست احداث خرم‎آباد بازدید کردند و از نزدیک روند پیشرفت این پروژه را که یکی از طرح‎های مهرماندگار حوزه سلامت استان است را بررسی کردند.

محرابیان پس از بازدید از قسمت‎های مختلف پروژه و گفت‎وگو با مهندسین اجرا و نظارت و مسئولان دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی پروژه از راه‎اندازی این دانشکده حداکثر تا پایان فروردین‌ ماه سال آینده یعنی کمتر از 40 روز دیگر خبر داد و قول مساعد دادند که اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل و همچنین تجهیز بخش اعظمی از این پروژه را تأمین کنند.

گفتنی است، دانشکده داروسازی خرم‎آباد یکی از آمال و آرزوهای مردم قدرشناس و فهیم لرستان است که مجوز پذیرش 50 دانشجو در رشته داروسازی را در یک سال گذشته اخذ کرده و با قرار گرفتن در قالب طرح‎های مهرماندگار هم‌اکنون در مجموع 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تزریق اعتبارات لازم این طرح ارزشمند به‌زودی به بهره‎برداری می‎رسد.

دانشکده داروسازی با هشت هزار و 900 متر مربع زیربنا در سه طبقه با سازه بتنی و در دو فاز اجرا شده که فاز اول آن 100 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز دوم آن نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/2304/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول