اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سایپا پرس تأکید کرد

توجه به موضوع محیط زیستی همانند سایر مقوله‌های تولیدی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سایپا پرس بر توجه به محیط زیست همانند سایر مقوله‌های تولیدی تأکید کرد.

توجه به موضوع محیط زیستی همانند سایر مقوله‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش مراسم هفته منابع طبیعی و درختکاری با کاشت تعداد زیادی نهال توسط مسئولان و مدیران ارشد شرکت سایپا پرس در محوطه بلوار خلیج فارس این شرکت برگزار شد.

این مراسم با حضور محمدرضا دانش‌کوش مدیرعامل شرکت سایپا پرس، بیژن گرنچی مشاور اجرایی مدیرعامل، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان شرکت سایپا پرس در ضلع غربی بلوار خلیج فارس شرکت سایپا پرس برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سایپا پرس در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت بسیار زیاد موضوع درختکاری در دین مبین اسلام اظهارداشت: فرهنگ درختکاری یکی از موضوعات مورد تاکید دین مبین اسلام است و درحال حاضر نیز با توجه به اهمیت این امر در دین اسلام مطابق فرمایشات بزرگان دینی خود، ائمه اطهار (ع) و رهبر معظم انقلاب، همه ما موظفیم به این مسئله اهتمام بورزیم.

محمدرضا دانش‌کوش در ادامه عنوان کرد: با توجه به فضای مناسبی که شرکت سایپا پرس در اختیار دارد این توانایی را داریم که همه ساله بعنوان صنعت سبز معرفی شویم اما این موضوع مستلزم اهتمام و تلاش تمام همکاران در سطوح مختلف سازمانی است.

* توجه به موضوع محیط زیست همانند سایر مقوله‌های تولیدی

مدیرعامل شرکت سایپا پرس در بخش دیگری از صحبت‌های خود، برگزاری مراسم روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، توجه به مسئله محیط زیست و غرس تعداد زیادی نهال در شرکت را بصورت سالیانه وظیفه خود و تمام کارکنان شرکت سایپا پرس دانست و تصریح کرد: موضوع محیط زیست یکی از مقوله‌هایی است که هر شرکت و مجموعه تولیدی باید همانند تولید، کیفیت و خدمات اجتماعی را توجه کرده و شرکت سایپا پرس نیز خود را ملزم می‌داند که در ارتباط با فضای سبز به تعهدات اجتماعی خود عمل کند.

وی در ادامه با تشکر از تلاش و فعالیت‌های همکاران قسمت فضای سبز شرکت سایپا پرس گفت: به همه همکاران توصیه می‌کنم با توجه به فضاهایی که در اختیار دارند نسبت به توسعه فضای سبز و نگهداری از آن تلاش کنند تا این منابع برای نسل‌های آینده به یادگار بماند.

مدیرعامل شرکت سایپا پرس در پایان صحبتهای خود با تبریک سال نو و آرزوی سال پر برکت به همه همکاران و خانواده‌های آنان اظهار امیدواری کرد که در سال جدید با استفاده از ظرفیتهای تولیدی موجود در شرکت حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیتها را ببریم تا بتوانیم بعنوان یک صنعت در درجه اول برای گروه خودروسازی سایپا و سپس منطقه باقرشهر و ایران اسلامی موثر باشیم.

این گزارش حاکی است، مراسم هفته منابع طبیعی و درختکاری به پاس تلاش همکاران فضای سبز شرکت سایپا پرس در امر نگهداری و پاسداشت فضای سبز از تعدادی از این همکاران با اهداء لوح و جوایز نفیسی تقدیر شد، همچنین در پایان مراسم تعداد زیادی نهال توسط مسئولان و مدیران ارشد شرکت در ضلع غربی محوطه خلیج فارس شرکت سایپا پرس غرس شد.

گفتنی است شرکت سایپا پرس چندین سال متوالی بعنوان صنعت سبز باقرشهر از سوی کمیته فضای سبز باقرشهر انتخاب شده است.

انتهای پیام/2462/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول