اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان خبر داد

تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اصفهان از تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان خبر داد.

تشکیل کارگروه ویژه رسیدگی مشکلات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در بازدید از غرفه سرمایه‌گذاری استان اصفهان در سومین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  از نزدیک با سرمایه‌گذاران این حوزه به بحث و گفت‌وگو نشست.

وی با اشاره به لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های گردشگری و تحقق مشارکت بخش خصوصی از مسئولان اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواست با توجه بیشتر و ویژه‌ای به هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط پرداخته و موجبات حضور سرمایه‌گذاری این بخش را تأمین کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به آمادگی استان در دسترسی رفع مسائل بخش سرمایه‌گذاران تصریح کرد: کارگروه ویژه‌ای برای بررسی مشکلات سرمایه‌گذاران در استان اصفهان تشکیل و در این بخش به تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا تأکید می‌شود.

وی به چشم‌انداز ترسیم شده استان اصفهان و رویکرد اصلی و اقدامات آینده در توسعه صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: با توجه به گسترش جاذبه‌های گردشگری و وجود 20 هزار جاذبه گردشگری کم‌نظیر برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار، مقوله گردشگری به عنوان محور اقدامات جاری و برنامه‌ریزی‌های آینده این استان مورد عنایت ویژه است.

جمالی‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه بهره‌گیری از وضعیت گردشگری همیشه کمتر از حد مورد انتظار بوده است، بیان داشت: در تلاش هستیم تا با برنامه‌ریزی و مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی، بخشی از توانمندی‌های بالقوه را به بالفعل برسانیم.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول