اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان ‌رضوی:

سهمیه جایگاه‌های سی‌ان‌جی دارای بدهی در نوروز قطع نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: به منظور سرویس‌دهی بهینه به زائران در تعطیلات نوروز 92 با هماهنگی شرکت گاز استان از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده، سهمیه جایگاه‌های سی‌ان‌جی دارای بدهی استان قطع نشود.

سهمیه جایگاه‌های سی‌ان‌جی دارای بدهی در نوروز قطع نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسن واحدی عصر امروز در حاشیه جلسه کارگروه سی‌ان‌‌جی خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تصویب اعضاء مقرر شد به منظور سرویس‌دهی بهینه به زائران و مسافران در تعطیلات نوروز 92 با هماهنگی شرکت گاز استان از 25 اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده، سهمیه جایگاه‌های سی‌ان‌جی دارای بدهی استان قطع نشود.

وی افزود: اما پس از تاریخ تعیین شده جایگاه‌های دارای بدهی اعمال قانون می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی همچنین خواستار برنامه‌ریزی شرکت گاز برای اختصاص دو نازل در همه جایگاه سی‌ان‌جی سطح استان در راستای سوخت‌گیری بدون نوبت زائران و مسافران در این ایام شد.

وی افزود: فرمانداران و مدیران مناطق شرکت گاز در استان نیز مکلف شدند در فاصله زمانی یاد شده، گزارش روزانه وضعیت جایگاه‌های سی‌ان‌جی سطح استان را به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی اعلام کنند.

واحدی با اشاره به وجود 158 جایگاه سی‌ان‌جی در خراسان‌رضوی، ادامه داد: از این تعداد 109 جایگاه تک منظوره و 49 جایگاه دو منظوره است، همچنین هم‌اکنون 21 جایگاه نیز در دست احداث است.

وی با تاکید بر استفاده از تمام منابع و امکانات استان برای رفع مشکلات جایگاه‌های سی‌ان‌جی، عنوان کرد: در این راستا، پیگیر برگزاری جلسه‌ای با وزیر و مدیران وزارت نفت هستیم.

واحدی تصریح کرد: در این جلسه با تصویب اعضاء، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مکلف شد با تشخیص خود به شرکت‌های دارای صلاحیت ایجاد مرکز معاینه فنی خودروهای گازسوز، با هماهنگی شهرداری برای مشخص کردن مکان جایگاه و تایید سازمان ترافیک، مجوز فعالیت اعطاء شود.

انتهای پیام/70006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول