اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان خبر داد

فوت 27 نفر در دشتستان بر اثر تصادف در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان از فوت 27 نفر در دشتستان بر اثر تصادف از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

فوت 27 نفر در دشتستان بر اثر تصادف در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرخ جمالی در نشست شورای ترافیک دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای جمعیت بسیار بالایی است و شهر برازجان نیز بعد از بوشهر پرجمعیت‌ترین شهر در استان است.

وی افزود: برای کنترل ترافیک و برقراری نظم و امنیت در دشتستان اقدامات مؤثری انجام شده و برنامه‌های متنوعی برای بهبود وضعیت ترافیک نیز داریم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن‌ماه امسال 27 نفر بر اثر تصادفات در این شهرستان فوت کردند.

جمالی تصریح کرد: سال گذشته در مدت مشابه تعداد 35 نفر بر اثر تصادف فوت شدند و میزان تلفات هشت نفر کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز، پوشش و مدیریت مناسب ترافیکی سطح شهرها و تعویض چراغ‌های راهنمایی رانندگی از عوامل مهم در کاهش حوادث ترافیکی است.

رئیس راهنمایی و رانندگی دشتستان بیان داشت: اصلاح هندسی و نصب سرعت‌گیرها نیز در کاهش میزان تصادفات رانندگی و کاهش تلفات تأثیر زیادی دارد.

جمالی در پایان اذعان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حجم بالایی از ترافیک در سطح شهرستان خواهیم بود و از همه مسئولان و مردم انتظار داریم با راهنمایی و رانندگی همکاری کنند و ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، موجبات رفاه و آسایش خود و خانواده و سایر شهروندان شوند.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول