اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین پنجشنبه و جمعه سال صورت می‌گیرد

برگزاری ویژه‌برنامه فصل دل تکانی در بهشت زهرا (س)

خبرگزاری فارس: ویژه‌برنامه فصل دل تکانی در آخرین پنج شنبه و جمعه سال میهمان بهشت زهرا (س) می‌شود.

برگزاری ویژه‌برنامه فصل دل تکانی در بهشت زهرا (س)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی فرهنگسرای رضوان، هر سال مردم شهر در آخرین ماه سال بعد از آنکه از تکاپوی خانه تکانی می‌افتند و گرد و غبار از کاشانه خود می‌زدایند، نور محبت در دل‌های خویش روشن می‌کنند و به دیدار عزیزانشان که در آرامستان شهر آرمیده‌اند و چشم به راهشان هستند می‌روند تا نشان دهند که هنوز رسم صفا و مهربانی را می‌دانند.

ویژه برنامه فصل دل تکانی که در آخرین ماه سال توسط سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران در مراکز پرتردد شهر تهران در حال اجراست، در آخرین پنجشنبه و جمعه سال در بهشت زهرا (س) نیز برگزار می‌شود و با تمرکز بر موضوع صله رحم، به زائران میلیونی آرامستان تهران خدمات و محصولات متنوع و متعدد فرهنگی ارائه می‌کند.

این ویژه‌برنامه که در مقابل ایستگاه متروی حرم مطهر برگزار می‌شود شامل برنامه‌هایی همچون مسابقه عکاسی، ایستگاه هنر، جشنواره خیرات، ایستگاه کودک، رادیو دل تکانی و نمایش تابلوهای نمایشگاهی مرتبط می‌باشد.

بخش کودک با توجه به حضور پرشور کودکان و لزوم توجه بیشتر به ایشان برگزار گردیده و شامل برنامه‌هایی چون بازی‌های جذاب و پر محتوا‌، نقاشی‌، کاردستی و اوریگامی‌، نمایش عروسکی و عکس یادگاری می‌باشد.

در بخش جشنواره خیرات سعی شده است تا با در نظر گرفتن تمایل حاضران به خیرات‌، روش‌های متفاوتی برای انجام این امر پسندیده مانند کمک به مستمندان و یتیمان و یا قرائت قرآن را معرفی کند.

هنرمندان خط و نقاشی نیز با طراحی جملات اثر‌گذار و زیبا با موضوع برنامه و اهدا آن به حاضرین یکی از پیام‌رسانان این برنامه می‌باشند.

در حین برگزاری برنامه نیز رادیو دل تکانی با پخش نواهای دل نشین و ارائه مطالب سودمند و همچنین مصاحبه با بازدید کنندگان برنامه را پوشش خواهد داد.

ویژه برنامه فصل دل تکانی به همت فرهنگسرای رضوان واقع در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در تاریخ 24 و 25 اسفند ماه از ساعت 13 تا 17 میزبان زائرین بهشت زهرا (س) است.

انتهای پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول