اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری 10 شرور سابقه‌دار در تربت جام

خبرگزاری فارس: ماموران کلانتری 11 خلیج فارس فرماندهی انتظامی شهرستان تربت جام خراسان‌رضوی به دنبال یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری 10 شرور سابقه‌دار با سلاح سرد‌ شدند.

دستگیری 10 شرور سابقه‌دار در تربت جام

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر مختاری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت پلیسی 110 مبنی بر حضور تعدادی شرور سابقه‌دار و ایجاد رعب و وحشت با سلاح  سرد برای شهروندان در یکی از محله‌های این شهرستان، ماموران کلانتری 11 خلیج فارس پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

مختاری با بیان اینکه  انتظامی پس از پیگیری موفق به دستگیری 10 شرور شد، خاطرنشان کرد: ماموران پلیس با حضور سریع و به موقع در محل و طی انجام یک عملیات مقتدرانه موفق به دستگیری 10 نفر از این اشرار که پس از شرب خمر به مردم با سلاح‌های سرد حمله و خودروها را تخریب می‌کردند، شدند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق نزاع، مزاحمت نوامیس و چاقوکشی بوده‌اند، با توجه به شواهد و کشف دلایل و مدارک جرم در محل دستگیری به جرم ارتکابی اعتراف کرده که تحقیقات در این ‌ارتباط‌ ادامه دارد و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف 10 تن کود شیمیایی قاچاق در شهرستان جوین

فرمانده انتظامی شهرستان جوین خراسان‌رضوی از کشف 10 تن کود شیمیایی قاچاق خبر داد.

سرهنگ آقابیگی در تشریح این پرونده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال خبر واصله مبنی بر اینکه فردی در امر خرید و فروش کود شیمیایی قاچاق فعالیت دارد، موضوع شناسایی در ستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این فرماندهی پس از شناسایی متهم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و انبار موصوف را تحت بررسی قرار دادند.

آقابیگی یادآور شد: در بازرسی محل مقدار 200 کیسه کود شیمیایی بدون مجوز و مدارک گمرکی به مقدار 10 تن کشف و متصدی مربوطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در فرودگاه مشهد

ماموران پلیس فرودگاه مشهد قاچاقچی مواد مخدر که قصد جابه‌جایی مواد را به یکی از کشورها‌ی ‌خارجی داشت شناسایی و دستگیر کردند.

در راستای مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر از مرز هوایی، ماموران پلیس فرودگاه مشهد، حین چک و کنترل مسافران خروجی به مردی میانسال مشکوک شدند.

این گزارش حاکی است ماموران پلیس فرودگاه پس از بازرسی‌های به عمل آمده از بار همراه، مقداری مواد مخدر از نوع شیره تریاک را که به طرز ماهرانه در داخل چمدانش جاسازی شده بود را کشف کردند.

‌در این زمینه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/70023/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول