اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خواستار شد

هوشیاری دستگاه‌های انتظامی در آخرین چهارشنبه سال

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: هر وقت احساس کردیم که امنیت برقرار است و اتفاقی رخ نمی‌دهد همان زمان ممکن است اتفاقی رخ دهد پس نیاز است در آستانه سال جدید و چهارشنبه آخر سال هوشیاری بیشتری داشته باشیم.

هوشیاری دستگاه‌های انتظامی در آخرین چهارشنبه سال

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی حبیبی‌منش در همایش انتخابات در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان گناوه اظهار داشت: انتخابات به معنی اعلام حضور و حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حبیبی‌منش افزود: دشمنان نظام در داخل و خارج از ماه‌ها پیش تمام تلاش خود را می‌کنند که مشارکت مردم را کمرنگ جلوه دهند ولی مردم غیور ایران اسلامی در 22 بهمن امسال نشان دادند که پشتیبان نظام و رهبری هستند.

حبیبی‌منش بیان کرد: دشمنان نظام فکر می‌کردند با وجود تحریم‌هایی که علیه ایران داشتند مردم در راهپیمایی امسال کمتر حضور می‌یابند ولی حضور پر شور مردم ایران اسلامی تمام نقشه‌های آنها را خراب کرد.

فرماندار گناوه تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال یک پیامی هم برای ما داشت و آن این بود که ما باید خدمت بیشتری را در قبال این مردم داشته باشیم و احساس مسئولیت پذیری ما را بیشتر می‌کند.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات یکساله نیروهای خدوم انتظامی شهرستان گفت: هر وقت احساس کردیم که امنیت برقرار است و اتفاقی رخ نمی‌دهد همان زمان ممکن است اتفاقی رخ دهد پس نیاز است در آستانه سال جدید و چهارشنبه آخر سال هوشیاری بیشتری داشته باشیم.

حبیبی‌منش اظهار داشت: در انتخابات باید قانون مداری و قانونمندی را رعایت کنیم چون ما مجری انتخابات هستیم باید زمینه‌ای فراهم کنیم که حضور حداکثری مردم صورت گیرد.

فرماندار گناوه تاکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی نظام در آستانه انتخابات سال 88 گفتند که قرار است در انتخابات تقلب صورت بگیرد و در چند ماه اخیر هم برای انتخابات آینده انتخابات آزاد را علم کرده‌اند.

وی گفت: کسانی که به دنبال ارتباط با آمریکا هستند بدانند که آمریکا ارتباط با ایران را به‌صورت ارباب و رعیتی می‌بیند در صورتی که قبل از انقلاب هم به این شیوه بوده است ما انقلاب کردیم که بگوییم حق انتخاب داریم و دوران ارباب و رعیتی تمام شده است.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول