اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی توجیهی بدو خدمت در فرمانداری ورامین

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین از برگزاری دوره‌های آموزشی توجیهی بدو خدمت در این فرمانداری خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزشی توجیهی بدو خدمت در فرمانداری ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان ورامین، محمدعلی یاسینی گفت: در پی اعلام اداره کل آموزش و پژوهش استانداری مبنی بر الزامی شدن دوره‌های توجیهی بدو خدمت برای کلیه پرسنل قرارداد کار معین فرمانداری و به منظور رفاه همکاران و جلوگیری از اتلاف وقت و تردد غیرضروری به تهران؛ دوره‌های آموزشی توجیهی بدو خدمت در فرمانداری ورامین در حال برگزاری است.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ورامین افزود: این دوره‌ها برای پرسنل قرارداد کار معین بوده و به مدت 17 روز و در قالب 64 ساعت کلاس آموزشی می‌باشد.

وی با اشاره به این نکته که در این دوره 38 نفر از همکاران قرارداد کار معین فرمانداری‌های ورامین، پیشوا و قرچک شرکت کرده‌اند، اظهار داشت: در این دوره آموزشی اساتید مربوطه به ارائه دروس اخلاق حرفه‌ای کارگزاران در نظام اسلامی، آشنایی با قانون مدیریت خدمات کشوری، کار تیمی و حل مسئله، فرهنگ سازمانی و ارتباطات مؤثر در سازمان مبتنی بر ارزش و ساختار نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران به فراگیران

می پردازند.

این گزارش حاکی است، دوره آموزشی توجیهی بدو خدمت از تاریخ پنجم اسفندماه سال جاری در فرمانداری ورامین آغاز و تا بیست و دوم این ماه ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول