اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان خبر داد

راهیابی7 فیلم به مرحله نهایی جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: براساس داوری‌های هیئت داوران جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان هفت فیلم به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند و جایزه این جشنواره را کسب کرده‌اند.

راهیابی7 فیلم به مرحله نهایی جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دبیر‌خانه جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان، حسین ملایری با بیان اینکه فردا (چهارشنبه) مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه سده لنجان با حضور مسئولان کشوری و لشکری استان و جمعی از هنرمندان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره از ساعت 9 صبح در سالن مخصوص شهرداری سده لنجان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با 400 فیلم و 50 مقاله نخستین سال خود را به پایان برده است، اضافه کرد: 51 مورد از فیلم‌های ارسال شده به دبیر‌خانه این جشنواره به مرحله داوری راه پیدا کرد و مرحله نخست داوری را طی کردند و داوری آثار ارسال شده به این جشنواره طی دو مرحله صورت گرفت.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با تاکید بر اینکه جهانگیر الماسی، علی پویان و سید هادی منبتی از داوران جشنواره فیلم فجر هستند که به عنوان هیئت داوران جشنواره فیلم سده لنجان نیز داوری آثار ارسال شده به این جشنواره را نیز بر عهده داشته‌اند، تصریح کرد: 51 فیلم راه یافته به مرحله دوم داوری آثار نیز توسط این داوران مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم داوری این 51 فیلم طی یک روز و در روز 18 اسفند ماه امسال انجام شد که بر اساس داوری‌های هیئت داوران هفت فیلم به مرحله نهایی جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان راه یافتند و جایزه این جشنواره را کسب کرده‌اند، ادامه داد: این فیلم‌ها تا روز اختتامیه عنوان نمی‌شوند و نفرات برتر این جشنواره در روز 25 اسفند ماه امسال معرفی می‌شوند.

ملایری با اشاره به اینکه مسئولان سازمان سینمایی و وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مراسم اختتامیه این جشنواره دعوت شده‌اند، تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود که حضور این مسئولان در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان قطعی باشد و در مراسم اختتامیه بخشی از فیلم‌های ارسال شده به این جشنواره اکران می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول