اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه سومین جشنواره فروش فرش دستباف خراسان رضوی اعلام شد

درخشش خراسان‎رضوی در جشنواره‌های فروش فرش دستباف

خبرگزاری فارس: جانشین معاونت امور بازاریابی مرکز ملی فرش ایران گفت: روند برگزاری جشنواره‎­های فروش فرش دستباف در استان خراسان‎رضوی مطلوب بوده است.‎

درخشش خراسان‎رضوی در جشنواره‌های فروش فرش دستباف

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، سیدعباس موسوی در بازدید از روند برگزاری سومین جشنواره فروش فرش دستباف خراسان‎رضوی عنوان کرد: خراسان‎رضوی از جمله استان‎هایی است که در سه دوره برگزاری جشنواره به خوبی درخشیده و استنباط می­‌شود که این جشنواره‎ها توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد فروش مراکز عرضه فرش داشته باشد.

موسوی، تاثیر کارآمد جشنواره فروش فرش دستباف بر بازار خراسان‎رضوی را ناشی از همکاری متقابل مسئولان استانی دانست و افزود: افزایش تقاضا برای فرش دستباف و رضایت فروشندگان و اکثر خریداران نشان­دهنده تلاش مسئولان استانی و تعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اتحادیه صنف فروشندگان فرش دستباف است.

وی در خصوص توجه ویژه مرکز ملی فرش ایران به بازار داخلی اضافه کرد: فاصله گرفتن تدریجی نسل جوان با فرش دستباف و همچنین فضای به‌وجود آمده ناشی از رکود اقتصادی در سطح بین­المللی، دلایل عمده تلاش برای رونق بازار داخلی است.

این مسئول با اشاره به ارزآوری و اشتغالزا بودن هنر صنعت فرش دستباف اذعان داشت: علاوه بر رویکرد صادراتی فرش دستباف، بر این باور هستیم که نباید خریداران داخلی فرش را نیز از یاد برد و بازار داخلی نیز باید همسان با بازار خارجی مورد توجه قرار گیرد.

جانشین معاونت امور بازاریابی مرکز ملی فرش ایران متذکر شد: یادآوری و معرفی فرش دستباف ایران به مصرف‌کنندگان، ایجاد انگیزه و رونق در بازار داخلی فرش دستباف ایران و ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد خریداران از اهداف اصلی برگزاری جشنواره فروش فرش دستباف بوده است.

انتهای پیام/70005/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول