اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه خبر داد

700 هزار کرمانشاهی تحت پوشش تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 700 هزار کرمانشاهی تحت پوشش تامین اجتماعی استان کرمانشاه هستند.

700 هزار کرمانشاهی تحت پوشش تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیومرث فلاحی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه، تعداد افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در استان را پایین دانست و گفت: این تعداد کم نشان‌دهنده اشتغال‌زایی پایین در کرمانشاه است و بیانگر عدم پیشرفت صنعت در این استان می‌باشد.

وی گفت: 229 هزار نفر بیمه‌شده اصلی در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد 145 هزار نفر شاغل هستند.

فلاحی با اشاره به حجم بالای کار در سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: شعبه 2 تامین اجتماعی کرمانشاه روزانه بیش از 2 هزار مراجعه‌کننده دارد.

وی افزود: اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه، دبیری منطقه غرب را بر عهده دارد و هم‌اکنون نزدیک به 700 هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی استان کرمانشاه قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه باید تلاش کنیم از تحت پوشش سازمان‌های حمایتی خارج شویم، خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم در مسیر تامین اجتماعی قرار بگیریم.

وی ادامه داد: مشتری‌مداری برای تامین اجتماعی از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که این سازمان از قبل تولد تا زمان فوت فرد با وی در ارتباط مستمر است.

مدیرکل تامین اجتماعی کرمانشاه با اشاره به بیمه تامین اجتماعی، گفت: 2700 خانواده ماهانه از تامین اجتماعی بیمه بیکاری دریافت می‌کنند که نشان‌دهنده افزایش 6 درصدی نسبت به سال گذشته است و 10 هزار قالیباف در استان کرمانشاه بیمه هستند.

فلاحی میزان معوقات تامین اجتماعی در استان را 54 میلیون تومان برشمرد و افزود: با همکاری مردم این میزان معوقات به 30 میلیون تومان رسیده است و این اداره در استان کرمانشاه از لحاظ وصل بخشودگی جرائم بیمه‌ای مقام نخست را در کشور کسب کرده است.

وی در ادامه به اهداف کاری خود اشاره کرد و گفت: تعامل برون‌سازمانی و درون‌سازمانی، مدیریت منابع و هزینه‌ها و افزایش تعداد بیمه‌شدگان از برنامه‌های کاری است که در راستای آن تلاش خواهیم کرد.

فلاحی از راه‌اندازی واحدهای تامین اجتماعی در ماهیدشت و روانسر خبر داد و گفت: شعبه 4 تامین اجتماعی به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی مهمترین هدف خود را دفاع از حقوق کارگرانی عنوان کرد که مشمول بیمه هستند اما کارفرمایان آن‌ها را بیمه نمی‌کنند.

به گفته فلاحی، سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان‌های بزرگ در ایران و در سطح خاورمیانه از لحاظ گستردگی و حجم است.

وی در پایان به مراکز مشاوره در شعب تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: سامانه 142 ندای تامین نیز به زودی به ‌صورت تمام وقت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول