اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع رسانی دادگستری خراسان‎رضوی خبر داد

استقرار کشیک نوروزی در واحدهای قضایی

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته اطلاع رسانی دادگستری خراسان‌رضوی وضعیت استقرار کشیک قضایی در ایام نوروزی 92 را تشریح کرد.

استقرار کشیک نوروزی در واحدهای قضایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از واحد اطلاعات و اخبار دادگستری خراسان‌رضوی، علی اردکانیان اظهارداشت: براساس برنامه‌ریزی‎های صورت پذیرفته توسط ستاد دادگستری استان و با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع)، امسال نیز واحدهای کشیک قضایی مانند سال‎های گذشته در ایام نوروز دائر است.

وی افزود: این خدمات ویژه از 29 اسفند 91 آغاز و تا 14 فروردین 92 در دو شیفت صبح و بعدازظهر در واحدهای قضایی استان به مراجعان ارائه می‎شود.

اردکانیان گفت: این خدمات در مشهد در مجتمع‎های قضایی امام خمینی(ره)، مجتمع قضایی ثامن و مجتمع قضایی انقلاب، مجتمع اجرای احکام کیفری، مجتمع دادگاه‎های تجدید نظر استان ارائه می‎شود.

اردکانیان خاطرنشان کرد: در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) مشهد 12 شعبه بازپرسی و دادیاری و دو شعبه دادگاه کیفری، در مجتمع قضایی انقلاب مشهد، سه شعبه بازپرسی و دادیاری و یک شعبه اجرای احکام و یک شعبه دادگاه انقلاب، در مجتمع قضایی ثامن چهار شعبه دادیاری و بازپرسی و دو  شعبه دادگاه کیفری و یک شعبه اجرای احکام کیفری جهت ارائه خدمات به مراجعان دائر است.

دبیر کمیته اطلاع رسانی دادگستری خراسان‎رضوی گفت: در این ایام همچنین بازپرس ویژه قتل و یک نفر از قضات محترم باعنوان قاضی کشیک مقیم از ساعت 20 تا 24 در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) مشهد مستقر است.

وی افزود: جهت رفاه حال مراجعان و ارائه هرچه بهتر خدمات قضایی، هماهنگی‎هایی نیز با ادارات ثبت اسناد و املاک، کانون کارشناسان رسمی، پزشکی قانونی و بانک ملی شعبه دادگستری انجام شده تا همزمان به ارائه خدمات بپردازند.

اردکانیان اضافه کرد: در مجموع در ایام تعطیلات نوروز بیش از یکصد و بیست نفر از همکاران محترم قضایی و اداری صبح‎ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 15 تا 20 در خدمت زائران و مجاوران امام هشتم هستند.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول