اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مناطق 8 و 12 سمای دانشگاه آزاد اسلامی:

مسئولان آموزشکده‏های سما باید عضو هیئت علمی باشند

خبرگزاری فارس: رئیس مناطق 8 و 12 سمای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان آموزشکده‏های سما باید عضو هیئت علمی باشند.

مسئولان آموزشکده‏های سما باید عضو هیئت علمی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، جلسه معاونان مناطق 8 و 12 سمای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علیرضا ایرانبخش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، محمد تقی‏‏پور رئیس و مسعود لطیفی دبیر مناطق 8 و 12 سمای دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان مناطق مذکور در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد.

علیرضا ایرانبخش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در این نشست گزارش مبسوطی از واحد رودهن که در هفته اخیر از واحد بسیار بزرگ به واحد جامع ارتقا یافته است، ارائه داد.

وی از تلاش و زحمات همکاران و مسئولان سازمان مرکزی تقدیر و در ادامه گزارش مختصری از رشد و توسعه مدارس و دانشکده سما رودهن ارائه و از زحمات همکاران از بدو تأسیس این واحد به ویژه حوزه معاونت سما تشکر کرد.

رئیس مناطق 8 و 12 سمای دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی رودهن و دماوند از نعمت‏های بزرگ الهی در رشد و توسعه علمی، فرهنگی و آموزشی منطقه و کشور هستند.

محمد تقی‏پور افزود: مسئولان آموزشکده‏ها حتماً باید عضو هیئت علمی باشند و همچنین در مدارس محدودیتی برای انتخاب مدیران وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تحصیلات معلمان حداقل باید لیسانس باشد و این هم از حیث شکل‏گیری و هم از نظر یادگیری دانش‏آموزان تأثیر بسزایی دارد.

رئیس مناطق 8 و 12 سمای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مدیران باید تجربه کافی داشته باشند، زیرا حساس‏ترین دوره زندگی انسان در سنین شش تا 12 سالگی دوره ابتدایی است.

انتهای پیام/2249/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول