اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

پارکینگ‌های جدید برای ایام نوروز تأمین می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: با همکاری و مشارکت بخش خصوصی و تدابیری که از ابتدای امسال اندیشیده شد، بخش قابل توجهی از نیاز مسافران نوروزی به پارکینگ برطرف می‌شود.

پارکینگ‌های جدید برای ایام نوروز تأمین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست دفتر شهردار این شهر، علیرضا پاک‌فطرت در حاشیه بازدید از سه پارکینگ در حال ساخت در شیراز، اظهار داشت: تعدادی از واحدهای پارک در پارکینگ‌های خیبر واقع در خیابان انوری، هلال‌احمر در چهارراه 15 خرداد و فخرآباد در دروازه کازرون، تا هفته آینده قابل بهره‌برداری است.

شهردار شیراز گفت: دو پروژه پارکینگ خیبر و هلال‌احمر، پروژه‌های مشارکتی است که با تلاش شریک شهرداری و پیگیری‌های انجام شده، اکنون زمینه را برای تامین حدود 200 واحد پارک در نقطه مرکزی شهر که نیاز مبرمی به پارکینگ وجود داشت، فراهم کرده است.

پاک‌فطرت با یادآوری اینکه سرمایه‌گذار پروژه پارکینگ خیبر اعلام کرده است در ایام نوروز پارکینگ را به‌صورت رایگان در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌دهد، گفت: پارکینگ‌های احداث شده در دو پروژه مشارکتی، با بالاترین استانداردهای روز جهان مطابقت دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری همواره در ایام نوروز اقدام به نظرسنجی از مسافران کرده و در راستای رفع نیازها و مشکلات، سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده است.

شهردار شیراز همچنین گفت: نیاز به سرویس‌های بهداشتی نیز با تدابیر اندیشیده شده، تا حدود بسیاری مرتفع می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری شیراز با تلاش مضاعف زمینه‌ای فراهم کرده است تا مسافران نوروزی تغییر را احساس کنند، تصریح کرد: شهری که ادعا می‌کند می‌تواند توریست‌پذیر باشد و ارزش ویژه‌ای برای توریست قائل است، همواره به نظر گردشگران احترام گذاشته و به‌دنبال رفع نیازهایی بوده که از سوی آنان اعلام و ابراز می‌شود.

پاک‌فطرت اضافه کرد: من مطمئن هستم که با به نتیجه رسیدن و بهره‌برداری کامل از پروژه‌های در دست ساخت شهرداری، چه پروژه‌های مشارکتی، چه پروژه‌هایی که متعلق به شهرداری است، در سال‌های آتی شیراز بدون دغدغه می‌تواند روزانه پذیرای حداقل یک میلیون مسافر باشد.

وی از تمام هموطنان برای مسافرت به شیراز دعوت کرد و گفت: هر ایرانی که قصد دیدن تاریخ تمدنی ایرانی اسلامی را دارد، می‌تواند همگی را در سرزمین کهن شیراز ببیند، که مایه افتخار هر ایرانی بوده و هست.

انتهای پیام/ 2448‌/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول