اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

طرح آرامش بهاری در 223 بقعه متبرکه مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در ایام نوروز طرح آرامش بهاری در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

طرح آرامش بهاری در 223 بقعه متبرکه مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن سال نو و آغاز تعطیلات نوروزی برنامه‌های ویژه سال نو در قالب طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح از بیست و نهم اسفند در 223 بقعه متبرکه و امامزادگان استان آغاز می‌شود و تا 15 فروردین سال 92 ادامه می‌یابد.

علیزاده ادامه داد: این طرح شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی است که با توجه به شرایط خاص هر بقعه، اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به ولایت‌مداری مردم این استان گفت: مردم مازندران جزء نخستین مردمان جهان در مقبولیت مکتب پر افتخار تشیع بودند و این از مهم‌ترین دلایل حضور بیش از یک هزار و 300 بقعه متبرکه در این استان هست.

علیزاده افزود: ارادت مردم ولایتمدار مازندران به نوادگان ائمه اطهار(ع) بی‌نظیر است و برگزاری مراسم تحویل سال نو با حضور اقشار مختلف مردم همراه با قرائت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشوری و استانی، برنامه سخنرانی، مدیحه‌سرایی، همخوانی قرآن کریم، قرائت زیارت آل یاسین و نیز قرائت دعای تحویل سال نو در بقاع متبرکه شاخص سراسر استان از دیگر برنامه‌ها‌‌ی این اداره کل است.

*برگزاری مسابقات سراسری اذان

وی در ادامه با اشاره به اینکه رقابت‌های نهایی هفدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی، همخوانی‌، اذان و ابتهال گروه‌های برگزیده کشور به فروردین‌ ماه سال آینده موکول شد، گفت: این مسابقات در دو بخش برادران و خواهران از 28 فروردین‌ تا چهارم اردیبهشت ماه سال 92 در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول