اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان‎رضوی خبر داد

حضور 6 دستگاه آمبولانس در جاده‎های خراسان‎رضوی در نوروز

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان‎رضوی گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن محورهای مواصلاتی خراسان‏رضوی در ایام نوروز 92، شش دستگاه آمبولانس از سوی جمعیت هلال احمر کشور در جاده‎های خراسان‎رضوی مستقر می‎شود.

حضور 6 دستگاه آمبولانس در جاده‎های خراسان‎رضوی در نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد قاسمی صبح امروز در  جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمبولانس‎های مذکور با توجه به اجرای هر چه مطلوب‎تر طرح ملی امداد و نجات نوروز 92 که از 25 اسفند 91 لغایت 17 فروردین 92 و طی 23 روز در استان اجرا می‌شود، در جاده‎های خراسان‎رضوی و پایگاه‎های بین شهری مستقر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در اجرای این طرح و در 17 پایگاه امداد و نجات ثابت، 17 پایگاه موقت و یک پایگاه سیار در شهرستان‎های مشهد، قوچان، درگز، جوین، کاشمر، سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، بجستان، رشتخوار، خواف، تایباد، تربت جام، سرخس و مرکز استان کلیه عوامل امدادی آماده خدمت به مردم هستند.

قاسمی افزود: تجهیز محل اسکان اضطراری به وسایل گرمایشی، زیستی و تغذیه، پاسخگویی 24 ساعته سامانه امدادی 147، تردد یکی از خودروهای امدادی به شعاع 10 کیلومتر در طول 24 ساعت در محورهای مربوطه، حضور حداقل یک نفر از نجات‌گران پایگاه در داخل خودرو و مستقر در کنار محور به صورت شیفت‌بندی 24 ساعته، به‎کارگیری موتورسیکلت آمبولانس در پایگاه‎های امداد و نجات و مشخص کردن پد بالگرد در نقاط مطمئن از جمله برنامه‎هایی است که در پایگاه‎های امداد و نجات مد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول