اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران ازنا خبر داد

اجرای طرح هرم سلامت و صدور کارت طلایی ایثارگران ازنا

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و ایثارگران ازنا گفت: اجرای طرح هرم سلامت و صدور کارت طلایی ایثارگران ازنا آغاز شد.

اجرای طرح هرم سلامت و صدور کارت طلایی ایثارگران ازنا

محمد حشمتی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در ازنا گفت: تمام ایثارگران به جز آنها که شاغل هستند، در قالب طرح هرم سلامت، تحت پوشش خدمات درمانی هستند که این طرح از سال‎ها پیش شروع شده و جهت بیمه همگانی ایثارگران سراسر کشور است که در چارچوب این طرح یک صندوق ذخیره پولی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای کسانی که هزینه بالاتر از سقف درمان دارند، این صندوق بیمه تکمیلی همسران و فرزندان شاهد و جانبازان و آزادگان را نیز در بر می‎گیرد و در نهایت طرح پالایش سلامت را برای جانبازان درصد بالا در نظر گرفته‎ایم و در همین راستا طرح پزشک منزل هم اجرا شده است.

حشمتی در خصوص صدور کارت طلایی ایثارگری گفت: با توجه به نامگذاری امسال و برای آسانتر کردن روند درمان ایثارگران، کارت‎های طلایی برای ایثارگران صادر شده و همه خدمات درمانی به جز داروهای وارداتی گران قیمت رایگان است و نحوه استفاده به صورت کوپنی است.

وی در مورد برنامه‎های سالروز بنیاد خاطرنشان کرد: برای هر مناسبتی برنامه خاصی داریم و ما کارهایی انجام می‎دهیم که در شهرهای دیگر کمتر به چشم می‎خورد.

رئیس بنیاد شهید و ایثارگران ازنا گفت: دیدار از خانواده‎های شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان از جمله امام جمعه، فرمانده سپاه و رئیس دادگستری و تجلیل از کارمندان، پرسنل بنیاد و حضور در مناسبت‎های ملی را نیز در برنامه این نهاد داریم.

حشمتی درباره اینکه بنیاد چقدر توانسته مطالبات ایثارگران تامین کند، گفت: البته هدف ما کتمان خدمات ارائه شده به این عزیزان است، اما نیازهای ایثارگران متفاوت هست و هدف کلی ما تجلیل از این عزیزان و بالابردن روحیه خوداتکایی و ایثارگری است.

وی افزود: هدف این است که هر ایثارگر بتواند توانگر باشد که اگر روزی حقوقی تامین نشد، بتواند روی پای خودش باشد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان ازنا گفت: از نظر قوانین جانبازان زیر 25 درصد حقوقی ندارند، اما بعضی از این عزیزان شاغل در سپاه و ارتش هستند و والدین و همسران شاهد و جانبازان بالای 25 درصد حقوق‌بگیر هستند و تا به امروز آن چیزی که به عنوان حقوق مادی شناخته می‎شود، به این عزیزان پرداخت شده است.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول