اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی تاکید کرد

ضرورت توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی بر ضرورت توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی تاکید کرد.

ضرورت توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمدرضا جهان‌سوز پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح شرکت فرآوری مروارید آویژه سبز خلیج‌فارس اظهار کرد: توسعه علمی یکی از بارزترین ویژگی‌های ایران اسلامی است و در پرتو این مهم در سال‌های اخیر دستاوردهای ارزشمندی داشته‌ایم.

این مسئول خاطر نشان کرد: جوانان ایران اسلامی با تلاش، کوشش، همت مضاعف، عزم و اراده جدی توانسته‌اند قله‌های رفیع علم و دانش را درنوردند که در سایه این تلاش‌ و کوشش اقدامات ارزنده‌ای را در صنعت کشاورزی شاهد بوده‌ایم.

جهان‌سوز ادامه داد: در سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را به‌ نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین کرده‌اند، وزارت جهاد کشاورزی با تمام توان برای تحقق این مهم که یکی از ملزومات توسعه اقتصادی کشور بوده اقدامات فراوانی را انجام داده است.

وی ایجاد صنایع فرآوری کشاورزی را گامی مهم برای ایجاد اشتغال دانست و اضافه کرد: افتتاح شرکت فرآوری مروارید آویژه سبز خلیج فارس در استان بوشهر و منطقه آبپخش می‌تواند کمک شایانی به توسعه زیرساخت‌های کشاورزی منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان بومی منطقه کند.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های فیزیولوژیکی گیاه صبر زرد تصریح کرد: مقاومت گیاه صبر زرد از کاکتوس بیشتر است و این گیاه از لحاظ فیزیولوژیکی به مناطق گرم و خشک بسیار مقاوم است و به آب بسیار کمی نیاز دارد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور با بیان اینکه توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی ضروری است، گفت: وجود صنایع تبدیلی کشاورزی مهم‌ترین عنصر کمک به کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی است و زمینه‌ساز ایجاد بازارهای داخلی و خارجی برای محصولات و تولیدات کشاورزی خواهد بود.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول