اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های فارس خبر داد

آمادگی جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر نوروزی در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های فارس گفت: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های این استان آمادگی جابه‌جایی یک میلیون و 500 هزار مسافر را در ایام نوروز 92 دارد.

آمادگی جابه‌جایی بیش از یک میلیون مسافر نوروزی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد خواست‌خدایی بعد از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح نوروزی و روز بدون حادثه ترافیکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:  برای افزایش ایمنی جاده‌هاٰی استان فارس هر ساله پیش از اجرای طرح نوروزی، روز بدون حادثه ترافیکی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این طرح نوروزی با هدف نظارت تردد بر ناوگان شخصی، عمومی و کنترل محسوس و نامحسوس بر وسائط نقلیه عمومی، سبقت غیرمجاز و کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس تصریح کرد: اجرای طرح نوروزی و روز بدون حادثه ترافیکی از امروز تا 16 فروردین ماه سال آینده در تمام محورهای استان فارس برگزار می‌شود.

خواست‌خدایی بیان داشت: در این طرح استانداری فارس، اورژانس، پلیس راه، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش‌نشانی شیراز، خدمات ایمنی، صدا و سیما و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های این استان حضور فعال و چشمگیر دارند.

وی در ادامه سخنان خود از افزایش 20 درصدی قیمت بلیط‌های اتوبوس‌های ناوگان بین‌شهری از 24 اسفند ماه سال جاری تا 16 فروردین ماه سال آینده خبر داد و افزود: علت افزایش بلیط اتوبوس‌های ناوگان بین‌شهری یک‌سر خالی بودن آن‌ها دانست.

معاون ستاد حمل و نقل نوروزی فارس اضافه کرد: با رعایت نکات ایمنی، میزان تصادف سال جاری امسال نسبت سال گذشته 17 درصد کاهش داشته که در 10 ماهه سال جاری نیز هفت درصد بوده است.

این مسئول ابراز داشت: برای تسهیل در رفت و آمد میهمانان نوروزی 4 هزار و 500 وسیله شامل اتوبوس، مینی‌بوس، سواری کرایه‌ای در این استان کار جابه‌جایی را بر عهده دارند.

خواست‌خدایی خاطرنشان کرد: مسافران باید پیش از سفر بلیط خود را از طریق فروش اینترنتی که از 23 بهمن ماه سال جاری آغاز شده است، تهیه کنند تا با مشکل روبه‌رو نشوند.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول