اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فنی عمرانی شیلات استان بوشهر:

5.1 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های شیلاتی گناوه نیاز است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فنی عمرانی شیلات استان بوشهر گفت: جمع کل اعتباری که برای تکمیل پروژه‌های شیلاتی شهرستان گناوه لازم است پنج میلیارد و 100 میلیون تومان است.

5.1 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های شیلاتی گناوه نیاز است

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابراهیم بشارلو عصر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی گناوه اظهار داشت: با توجه به اهداف اداره شیلات و ایجاد زیرساخت‌های لازم توانسته‌ایم زمین‌های لم یزرعی که امکان هیچ نوع کشاورزی در آن وجود نداشت را زیر کشت میگو برده که این امر باعث بالاتر رفتن تولید و اشتغال زایی در این بخش شده است.

ابراهیم بشارلو با اشاره به پروژه‌های شیلات در گناوه افزود: یکی از این پروژه‌ها انتقال خط لوله آب 26.5 کیلومتری به مرکز تکثیر رود حله است و با توجه به عدم تخصیص اعتبار و با هزینه پیمانکار پیشرفت فیزیکی صد در صد را شاهد هستیم.

وی گفت: ترمیم دریچه مکانیکال پرورش میگو رود حله با 450 میلیون تومان اعتبار و پیشرفت 50 درصدی را شاهد هستیم.

بشارلو احداث کانال انحرافی رود شور و تکمیل داک حفاظت رود شور را نیز از دیگر  پروژه‌های گناوه عنوان کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: جمع کل اعتباری که برای تکمیل پروژه‌های شیلاتی گناوه لازم است پنج میلیارد و 100 میلیون تومان است که تاکنون حدود سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان مطالبه شده است و امید است با تبادل موافقت نامه در سال 92 تکمیل همین پروژه‌ها را در اولویت کاری قرار بدهیم.

شیلات یکی از محورهای توسعه در استان است

فرماندار گناوه نیز گفت: شیلات یکی از محورهای توسعه است و بخش زیادی از مردم استان از این راه امرار معاش می کنند.

غلامعلی حبیبی‌منش اظهار داشت: شیلات در دو بخش تولید و اشتغال حائز اهمیت است و با توجه به شرایط حاکم بر کشور و عدم تخصیص اعتبارات باز هم شاهد پیشرفت پروژه‌های در دست اقدام هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به تصمیم دولت در اولویت به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد: مسئولان ادارات باید با دید کارشناسی و برای رفع مشکلات موجود پیشنهاد خود را در خصوص جابجایی اعتبار پروژه‌ها برای اتمام برخی از آن‌ها هرچه سریعتر به فرمانداری اعلام کنند.

وی همچنین درخواست کرد: پروژه‌های عمرانی مطالباتی، نیمه تمام و طرح‌ها و پروژه‌های جدید برای سال آینده را به صورت مکتوب به فرمانداری ارسال کرده تا در اقدامات و برنامه ریزی‌های سال 92 برای تخصیص اعتبار قرار گیرد.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول