اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک عضو شورای شهر طبس:

انتزاع از یزد خواست مردم طبس نیست/ درخواست اعزام کارشناسان واقع‌بین به طبس

خبرگزاری فارس: یک عضو شورای شهر طبس با اشاره به اینکه انتزاع طبس از یزد خواست مردم طبس نبوده و نیست، گفت: از دولت‌مردان خاضعانه استدعا داریم تا با اعزام کارشناسان واقع‌بین و حقیقت‌یاب به طبس، صدای مخالفت مردم را از نزدیک بشنوند.

انتزاع از یزد خواست مردم طبس نیست/ درخواست اعزام کارشناسان واقع‌بین به طبس

علیرضا عبدالرحیمی در واکنش به مصوبه اخیر دولت مبنی بر انتزاع طبس از استان یزد و الحاق این شهرستان به استان خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: انتشار خبر ناباورانه انتزاع  طبس از استان دارالعباده یزد و الحاق آن به خراسان‌جنوبی، مردم طبس را حیرت‌زده کرده و آرامش روحی و روانی این مردم همیشه در صحنه را برهم زده است.

وی ادامه داد: باتوجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حفظ وحدت و آرامش روحی و روانی مردم به‌ویژه در آستانه انتخابات حساس آینده، اینجانب به عنوان عضو شورای اسلامی شهر طبس خواستار لغو مصوبه هیئت دولت در این زمینه هستم.

این عضو شورای اسلامی شهر طبس تصریح کرد: موضوع انتزاع شهرستان طبس از استان یزد به هیچ وجه خواسته مردم طبس نبوده و نیست، به همین دلیل از دولت‌مردان و مسئولان عزیز خاضعانه استدعا دارم تا با اعزام کارشناسان واقع‌بین و حقیقت‌یاب به شهرستان طبس، صدای مخالفت مردم را از نزدیک بشنوند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ پیش از این نیز محمدعلی عبداله‌زاده نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، سید عنایت‌اله قریشی رئیس شورای اسلامی شهر طبس، و محمدحسین معصومی نایب رئیس شورای اسلامی شهر طبس طی گفت‌وگوهای جداگانه‌ای مخالف خود را با مصوبه دولت مبنی بر انتزاع طبس از استان یزد و الحاق این شهرستان به استان خراسان جنوبی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/90001/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول