اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان قم اعلام کرد

55 ورزشکار قمی پای ثابت تیم‌های ملی / 524 مدال حاصل تلاش افتخارآفرینان قمی در سال 91

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه بیش از 55 قهرمان قمی به طور ثابت در تیم‌های ملی می‌درخشند گفت: امسال ورزشکاران قمی در رشته‌های مختلف 524 مدال کسب کردند.

55 ورزشکار قمی پای ثابت تیم‌های ملی / 524 مدال حاصل تلاش افتخارآفرینان قمی در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان قم که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد در سخنانی به تاریخچه ورزش قم اشاره کرد و ابراز داشت: قبل از انقلاب اسلامی ورزش قم تنها توانسته بود پنج مدال در دو رشته کشتی و وزنه‌برداری از مسابقات برون مرزی کسب کند.

* کسب 118 مدال بین‌المللی توسط قهرمانان قم پس از انقلاب

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استان شدن قم و اهتمام دولت، ورزشکاران قمی توانستند بیش از 118 مدال در رقابت‌های آسیایی، پارالمپیک، جهانی و بین‌المللی برای ورزش قم به ارمغان بیاورند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه ورزش قم قابل قیاس با گذشته نیست اظهار داشت: امروز ما می‌توانیم در بیش از 18 رشته ورزشی در میادین بین‌المللی صاحب مدال شویم.

وی با تاکید بر حمایت مناسب از قهرمانان قمی یادآور شد: استان قم با وجود تک شهر بودن بیش از 60 تیم در لیگ‌های مختلف ورزشی کشور دارد.

* 55 ورزشکار قمی پای ثابت تیم‌های ملی هستند

جهان‌بینی تصریح کرد: بیش از 180 قهرمان ورزشی قم عضو تیم‌های ملی شده که از این تعداد بیش از 55 نفر به طور ثابت در تیم‌های ملی می‌درخشند.

وی با بیان اینکه استان قم از حیث قهرمانی بین 10 تا 15 استان برتر کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی قم استعداد‌های نابی در استان وجود دارد.

* ورزشکاران قمی 524 مدال در سال 91 کسب کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به تجلیل 38 نفر از مدال‌آوران جهانی و آسیایی، بین‌المللی در این مراسم اظهار داشت: در سال‌ جاری ورزشکاران قمی توانستند 524 مدال انفرادی کشوری کسب کنند و 60 عنوان تیمی نیز به دست آوردند.

وی راهیابی تیم هندبال صبای قم به لیگ‌ برتر، نایب قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر، نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم و... را از جمله افتخارات تیم‌های ورزشی قم در مسابقات لیگ‌های کشوری عنوان کرد.

* بهره‌برداری از پروژه‌های مهر ماندگار قم با حضور رئیس جمهور

جهان‌بینی خاطرنشان کرد: این افتخارات در نتیجه تلاش‌های مربیان، ‌باشگاه‌ها،‌ قهرمانان،‌ خانواده‌ها و مسئولان دلسوز استان به دست آمده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی همچنین با قدردانی از اهتمام استاندار قم به امر ورزش در همه زمینه‌ها به ویژه توسعه فضاهای ورزشی اظهار کرد: دو پروژه ورزشی از پروژه‌های مهر ماندگار قم آماده بهره‌برداری است که در روزهای آینده به دست رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/78010/ر40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول