اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شیراز خبر داد

برگزاری همزمان مراسم تحویل سال نو در 9 امام‌زاده شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شیراز از برگزاری مراسم تحویل سال نو در 9 امام زاده همراه گلزار شهدا و حافظیه شیراز به صورت همزمان خبر داد.

برگزاری همزمان مراسم تحویل سال نو در 9 امام‌زاده شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، جواد زرین کلاه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان اظهار داشت: حرم‌های مطهر امام‌زادگان احمدابن موسی شاه‌چراغ (ع)، سید علاءالدین حسین (ع)، سید تاج‌الدین غریب (ع)، علی‌ابن حمزه (ع)، امام‌زاده محمد (ع)، امام‌زاده ابراهیم (ع)، امام‌زاده محمد صغاد (ع)، امام‌زاده سید ابوطالب (ع) و امام‌زاده شاه قیس در مراسم تحویل سال نو میزبان زائران، میهمانان نوروزی و شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) هستند.

وی ادامه داد: قدمگاه حضرت ابوالفضل (ع) و گلزار شهدا نیز از جمله دیگر اماکنی است که در زمان تحویل سال سفره هفت‌سین در آن‌ها گسترده می‌شود و مردم می‌توانند با حضور در این محل‌ها از فضای روحانی آن استفاده کنند.

فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه در حافظیه نیز مراسم تحویل سال نو برگزار می‌شود، به تشریح برنامه‌های ستاد نوروزی و دستگاه‌های خدمت‌رسان در ایام نوروز پرداخت و گفت: ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شیراز از ساعت 10 صبح روز 28 اسفند ماه جاری به‌طور رسمی کار خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را آغاز می‌کند.

زرین کلاه بیان کرد: تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به مردم و شهروندان هستند و تدابیر لازم در راستای ارتقای رفاه و امنیت بیشتر زائران اندیشیده شده است.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان شیراز  همچنین به موضوع ارائه خدمات بانک‌ها اشاره و تصریح کرد: تمام خودپردازها در سطح این شهرستان از هم‌اکنون به صورت فعال آماده خدمت‌رسانی به مردم و میهمانان هستند و تدابیری اندیشیده شده تا خللی در مبادلات پولی برای شهروندان و میهمانان به وجود نیاید.

زرین کلاه همچنین به اهمیت موضوع امدادرسانی به مصدومان حوادث در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری مردم حوادث به‌طور چشم‌گیری کاهش یابد اما با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پنج پست امدادی در کمپ زیباشهر، پلیس راه پل فسا، پلیس راه شیراز ـ سپیدان، کمپ شهرستان کوار و پست مستقر در جمعیت هلال احمر شیراز آماده خدمات‌رسانی به مردم  در ایام نوروز هستند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات درمانی به مردم و میهمانان نوروزی در تعطیلات، بیان کرد: تمام بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی شبانه‌روزی و داروخانه‌های شبانه‌روزی در ایام تعطیلات بدون فوت وقت در خدمت افراد نیازمند به خدمات درمانی هستند.

فرماندار شیراز تصریح کرد: علاوه بر پست‌های امدادی، 17 پست آتش‌نشانی نیز در سطح شهر به صورت شبانه‌روزی آمده خدمت به مردم در ایام نوروز است.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول