اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد تاکید کرد

لزوم معرفی سیمای فرهنگی و دینی سعدآباد به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد بر لزوم معرفی سیمای فرهنگی و دینی سعدآباد به مسافران نوروزی تاکید کرد.

لزوم معرفی سیمای فرهنگی و دینی سعدآباد به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی عصر امروز در نشست با مدیران هیئات مذهبی سعدآباد اظهار داشت: قرار گرفتن منطقه سعدآباد در یکی از مسیرهای پرتردد و مواصلاتی استان‌های جنوبی موقعیتی ممتاز به این منطقه بخشیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: سالانه چندصد هزار مسافر و گردشگر نوروزی در ایام تعطیلات وارد این منطقه می‌شود و از جاذبه‌های گردشگری منطقه بازدید می‌کنند که باید تمام امکانات رفاهی را برای ایشان تهیه کنیم.

جمالی بیان داشت: وجود مکان‌های پاکیزه و زیبا برای انجام فرایض الهی یکی از مهم‌ترین خواسته‌ها و نیازهای مسافران نوروزی است و باید به نحو مطلوب به این خواسته مسافران پاسخ دهیم.

وی اضافه کرد: تجهیز مساجد بین راهی منطقه سعدآباد برای میزبانی از مسافرین نوروزی از اقدامات ارزشمندی است که در این منطقه صورت پذیرفته است و شهرداری، بخشداری، شورای اسلامی و تمامی نهادهای فرهنگی سعدآباد در این زمینه همکاری داشته‌اند.

این مسئول اذعان داشت: مهمان‌نوازی از سنت‌های حسنه دینی است و تمامی مسئولان سعدآباد در سال جاری بهترین شرایط را برای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی هموار کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد عنوان کرد: جوانان مؤمن و متدین و فعالان هیئات مذهبی سعدآباد با هماهنگی این نهاد در این طرح همکاری مطلوبی با ما داشته‌اند.

جمالی گفت: در بازدیدی که از برخی مساجد بین راهی داشتیم، مقرر شد به‌ منظور رفع این مشکلات اقداماتی انجام شود که با همکاری و همیاری مردم و مسئولان تمامی مساجد بین راهی از وضعیت مطلوبی برخوردار خواهند شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد از اعزام امام جماعت به تمامی مساجد سعدآباد خبر داد و افزود: با اعزام امام جماعت به مساجد مسافران نوروزی علاوه بر بهره‌مندی از اقامه نماز جماعت در جلسات گفتمانی نیز شرکت خواهند کرد.

جمالی بر لزوم معرفی سیمای فرهنگی و دینی سعدآباد به مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: سعدآباد از دیرباز به‌عنوان یکی از مناطق مذهبی و فرهنگی منطقه شناخته می‌شود و معرفی سیمای فرهنگی، مذهبی و دینی سعدآباد به مسافرینی که از سراسر کشور به این منطقه مسافرت می‌کنند، از اولویت‌های مهمی است که همه مردم و مسئولان سعدآباد باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول