اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دهدشت خبر داد

کسب دو رتبه ارزنده آموزش و پرورش دهدشت در مسابقات آنلاین استانی و کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دهدشت گفت: آموزش و پرورش دهدشت رتبه اول استانی و چهاردهم کشوری را در مسابقات آنلاین کشور کسب کرد.

کسب دو رتبه ارزنده آموزش و پرورش دهدشت در مسابقات آنلاین استانی و کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، صبح امروز و با حضور مسئولان و جمعی از کارکنان آموزش و پرورش دهدشت از معلمان نمونه مسابقات آنلاین کشوری تجلیل شد.

فریدون فاطمی‌زاده در این مراسم گفت: آموزش و پرورش دهدشت رتبه اول استانی و چهاردهم کشوری را در مسابقات آنلاین کشور کسب کرد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت عنوان کرد: کسب نتایج علمی ممتاز نشان از شرایط مطلوب علمی حاکم بر بدنه آموزش و پرورش دهدشت را دارد.

فاطمی‌زاده تصریح کرد: با همت و تلاش مضاعف کارکنان و مربیان آموزش و پرورش و نیز پیگیری‌های مستمر و کارسازی که در اوایل سال تحصیلی تاکنون انجام گرفت، دانش‌آموزان و مربیان دهدشتی رتبه‌های ارزشمندی را در بخش‌های مختلف در سطح استان و کشور کسب کرده‌اند.

وی برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی در میان دانش‌آموزان و دبیران را امری مهم در امر آموزش دانست و گفت: برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی باعث ایجاد حس رقابت سالم و افزایش انگیزه در میان دانش‌آموزان و مربیان می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت یادآور شد: آموزش و پرورش دهدشت در میان 700 منطقه کشوری که سمینار علمی نانو را برگزار کردند، با ثبت‌نام 334 دانش‌آموز رتبه اول استانی و چهاردهم کشوری را کسب کرد.

فاطمی‌زاده عنوان کرد: بیش از 95 درصد مدارس متوسطه شهرستان کهگیلویه در مسابقات آزمایشگاهی مرحله آموزشگاهی شرکت کردند و نفرات برتر رشته‌های فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی و رایانه تمامی مستندات خویش را به گروه‌های آموزشی شهرستان تحویل داده‌اند.

وی با تقدیر از فرهنگیانی که در مسابقات آنلاین دروس مختلف شرکت کردند، عنوان کرد: فاطمه صفاییان در درس ادبیات فارسی دوره راهنمایی رتبه دوم کشوری و رتبه اول استانی، خداداد رضایی رتبه اول استانی درس هنر و کامران سخن‌سنج و منصور درخشانی رتبه اول استانی آزمون آنلاین درس علوم اجتماعی، کبری جزایری رتبه سوم استانی درس علوم اجتماعی و رمضان رستادی رتبه چهارم استانی درس ادبیات فارسی را کسب کردند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از مربیان و فرهنگیان برتر کشوری و استانی مسابقات آنلاین تجلیل شد.

انتهای پیام/82008/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول