اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد

آمادگی مراکز بهداشتی ـ درمانی برای خدمت به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم از آمادگی بیمارستان و تمام مراکز بهداشتی ـ درمانی برای خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی خبر داد.

آمادگی مراکز بهداشتی ـ درمانی برای خدمت به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در هشتمین نشست سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی گفت: کلیه تمهیدات لازم در مراکز بهداشتی و درمانی برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافرین نوروزی انجام شده است.

وی از آماده شدن وسایل و تجهیزات مورد نیاز اورژانس مراکز بهداشتی ـ درمانی، تهیه لوح کشیک پزشکان و کادر بهداشتی درمانی، تعیین محل اسکان، تجهیز نمازخانه‌ها و نظافت محیط مراکز بهداشتی ـ درمانی خبر داد.

ناصری همچنین از ارائه خدمات پاراکلینیکی، ارائه خدمات دندانپزشکی در شهر دیلم و امام حسن، برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات تخصصی (داخلی و اطفال) در ایام نوروز، استقرار پایگاه سلامت نوروزی در ساحل دیلم و آمادگی تمام پایگاه‌های اورژانس در سطح شهرستان خبر داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم در ادامه خاطرنشان کرد: سرپرستان و معاونین مراکز بهداشتی درمانی در ایام نوروز باید پاسخگوی مسئولان شبکه بوده و نظارت لازم بر مراکز داشته باشند و چک لیست‌ها را در هنگام بازدید تکمیل و به موقع به شبکه ارسال کنند.

ناصری تصریح کرد: نگهبانان مراکز باید آمادگی لازم برای پاسخگویی به مسافرین نوروزی را داشته باشند و تغییرات شیفت 24 ساعت گذشته خود را به سرپرست مرکز گزارش داده و به اطلاع نگهبان شیفت بعدی برسانند.

وی از مسئول اورژانس 115 خواست تا با مشورت مسئول گسترش شبکه، یک نفر نیروی کمکی و مسلط به امر درمان را برای کشیک کمپ سلامت نوروزی مستقر در ساحل تعیین کند.

رئیس شبکه بهداشت دیلم از مسئولان گسترش شبکه، امور عمومی و حراست خواستار شد چک لیست‌های نظارتی مراکز را نهایی کرده و نظارت لازم بر کار مراکز بهداشتی ـ درمانی در ایام نوروز داشته باشند.

ناصری بر نصب پلاکاردها و بنرهای اطلاع‌رسانی و آموزشی در ایام نوروز در مکان‌های مناسب و در معرض دید عموم تأکید کرد.

وی از سرپرستان مراکز بهداشتی ـ درمانی خواست تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای هفته سلامت را انجام دهند و برنامه‌های پیشنهادی خود را به شبکه اعلام کنند.

ناصری در پایان بر پایش و نظارت بر سرشماری مراکز روستایی توسط سرپرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/66005/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول