اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان عنوان کرد

پوشش همه جانبه خبرگزاری فارس از رویدادها/ روند رشد رسانه‌های داخلی محرز است

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: خبرگزاری فارس از نظر کیفیت، ارائه مطالب و دقت در سطح وسیعی عمل می‌کند و با بضاعت مالی اندک تلاش می‌کند پوشش خوبی از حوادث، عملکردها و برنامه‌ها داشته باشد.

پوشش همه جانبه خبرگزاری فارس از رویدادها/ روند رشد رسانه‌های داخلی محرز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی در آیین معارفه و تودیع سرپرستان خبرگزاری فارس خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان از نظر اقتصادی، معنوی و دفاع مقدس در جایگاه والایی قرار دارد، اظهار کرد: باید از رسانه ها در این استان حمایت شود تا با پشتیبانی و قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در چند سال گذشته روند رو به رشدی داشته‌اند، افزود: رسانه‌های خارجی از نظر سرعت انتقال اطلاعات، فضاسازی در جامعه، بهره‌وری سریع از خبرها و تعدد اخبار در سطح بالایی قرار دارند و در این شرایط پیچیده و سخت با وجود نیروهای کارآمد بضاعت رسانه‌های داخلی در این حد نیست که بتوانیم با سرعت کار کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه رسانه‌های خارجی از یک خط مشخص پیروی می کنند، تصریح کرد: با توجه به حجمی که دشمن دارد باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا خبرگزاری‌ها گسترش یابند و در رابطه با نبردهایی که با ما در ارتباط است با یکدیگر هماهنگ باشند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید تلاش کنند خبرهای مهم و به روز را از نقاط مختلف بگیرند و بر افکار عمومی سوار شوند و اجازه انتشار اخبار کذب را ندهند.

به گفته حجازی رسانه‌ها رابط خوبی بین مردم و مسولان هستند و خلاها را پر می‌کنند و در این زمینه باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به راه اندازی دانشکده خبر در خوزستان بیان کرد: امیدوار هستیم با راه اندازی این دانشکده در راستای تولید، کیفی‌سازی و تخصصی شدن کار خبر گام برداریم.

استاندار خوزستان ادامه داد: خبرگزاری فارس از نظر کیفیت، ارائه مطالب و دقت در سطح وسیعی عمل می کند و با بضاعت مالی اندک تلاش می‌کند پوشش خوبی از حوادث، عملکردها و برنامه‌ها داشته باشد.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید خاطرنشان کرد: در حوزه سیاسی ـ اجتماعی حمایت لازم را از رسانه‌ها به خصوص خبرگزاری فارس داریم.

انتهای پیام/‌72001/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول