اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی - 48

عباسی: کمیته‌های مرزی، روستایی و اقوام تنها در گلستان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد دایمی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استانی گلستان گفت: کمیته‌های گردشگری مرزی، کمیته گردشگری روستایی و کمیته اقوام تنها در استان گلستان فعالیت می‌کنند.

عباسی: کمیته‌های مرزی، روستایی و اقوام تنها در گلستان فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان و به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: همزمان با آغاز فعالیت‌های ستاد تسهیلات دایمی سفر در استان گلستان، 13 کمیته زیرگروه این ستاد نیز آغاز به فعالیت کردند.

وی تصریح کرد: امسال تنها در استان گلستان 13 کمیته فعالیت می‌کنند، در استان‌های دیگر تعداد این کمیته‌ها به 10 می‌رسد.

دبیر ستاد دایمی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استانی گلستان با اشاره به فعالیت سه کمیته جدید گفت: کمیته‌های گردشگری مرزی، کمیته گردشگری روستایی و کمیته اقوام تنها در استان گلستان فعالیت می‌کنند.

عباسی خاطرنشان کرد: همچون سال‌های گذشته، کمیته‌های انتظامی و راهور، فرهنگی و اجتماعی، ارتباطات و اطلاع‌رسانی، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی، برنامه‌ریزی هماهنگی و امور عمومی، امداد و نجات، خدمات مسافرتی، حقوقی و نظارت و بازرسی نیز فعال شده و خدمات ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: گلستان از استان‌های مسافرخیز و پرتردد کشور و در مسیر بارگاه امام رضا (ع) قرار دارد که موجب می‌شود تا همه ساله میلیون‌ها مسافر از این استان عبور کنند.

دبیر ستاد دایمی ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای استانی گلستان با پیش‌بینی افزایش 15 درصدی ورود مسافر به استان گفت: در سال گذشته بیش ازشش میلیون مسافر به گلستان سفر کردند.

عباسی اذعان داشت: این کمیته‌ها در شهرستان‌ها نیز فعال هستند، همچنین 51 روستای هدف گردشگری در استان شناسایی شده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: در ایام نوروز امسال 10 کیوسک، پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمای مسافران سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سطح استان، 30 پایگاه اطلاع‌رسانی هلال‌احمر، 22 کیوسک و پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران سایر سازمان‌ها و نهادها اعم از شهرداری‌ها و غیره، 61 مورد کیوسک و پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران از تمام کمیته‌های این ستاد در سطح استان و همچنین تعداد دو تلویزیون شهری فعال در زمینه راهنمایی مسافران فعال خواهند بود.

انتهای پیام/2307/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول