اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران:

2 باند سرقت لوازم داخل خودرو در گچساران متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران از انهدام و متلاشی شدن دو باند سرقت لوازم داخل خودرو و دستگیری پنج سارق این باند در این شهرستان خبر داد.

2 باند سرقت لوازم داخل خودرو در گچساران متلاشی شد

سرهنگ سید قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با انجام کار اطلاعاتی و پیگیری مستمر و شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی، دو باند سرقت لوازم داخل خودرو شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: با تلاش مأموران نیروی انتظامی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی پنج نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

افزایش گشت‌های مستمر محسوس و نامحسوس نیروی انتظامی در نوروز

فرمانده نیروی انتظامی گچساران ادامه داد: با تحقیقات مستمر نیروی انتظامی، این سارقان تاکنون به 55 مورد سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرده‌اند.

بیعت‌اصل با بیان این‌که از این سارقان مقادیر زیادی از وسایل مالباختگان کشف شده است، تصریح کرد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل شده و در حال پیگیری است.

وی از آمادگی کامل نیروی انتظامی گچساران در زمینه حفظ و برقراری امنیت در تمامی حوزه‌های شهری و جاده‌ای به‌ویژه در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

بیعت‌اصل خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام قدرت، در زمینه حفظ آرامش و ایجاد امنیت برای شهروندان و مسافران نوروزی تلاش می‌کند.

وی از گشت‌زنی مستمر مأموران نیروی انتظامی در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: این گشت‌ها به ‌صورت محسوس و نامحسوس صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران رضایتمندی مردم را مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: همکاری هر چه بیشتر مردم با نیروی انتظامی در راستای برقراری مطلوب‌تر امنیت، بسیار مهم و مؤثر است.

بیعت‌اصل ادامه داد: نیروی انتظامی برای تحقق برقراری امنیت مطلوب و رضایتمندی مردم اقدامات ارزنده‌ای را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به لزوم همکاری هر چه بیشتر مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با موارد مشکوک، از طریق شماره تلفن فوریت‌های پلیسی 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

بیعت‌اصل یادآور شد: مأموران نیروی انتظامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و مجرمان اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/82014/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول