اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم عنوان کرد

معدوم‌سازی 420 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: از ابتدای سال تاکنون مقدار 420 کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و معدوم شده و 2 واحد صنفی نیز تعطیل شده است.

معدوم‌سازی 420 کیلوگرم مواد غذایی فاسد در دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در آیین تجلیل از پرسنل بهداشت و درمان دیلم اظهار داشت: با کوشش و تلاش‌های شما عزیزان مشکلات بهداشتی نسبت به سنوات گذشته کمتر شده، ولی هنوز جای کار زیادی وجود دارد.

وی افزود: با تلاش‌های پرسنل بهداشت و درمان دیلم و با اجرای 6 مرحله طرح ضربت مواد غذایی از ابتدای سال تاکنون مقدار 420 کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و معدوم شده و 2 واحد صنفی نیز تعطیل شده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم اضافه کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با برنامه ریزی مناسب، ارائه آموزش‌ها، پیگیری طرح‌های مداخله‌ای اجرا شده، استفاده از اهرم‌های قانونی، شناسایی دقیق مشکلات منطقه و تلاش برای رفع مشکلات شاهد موفقیت‌های بیشتری در سال 92 باشیم.

وی بر رعایت نظم و انضباط بازرسان و استفاده از کاور مخصوص در ایام نوروز، تهیه گزارش بازدید پس از بازرسی، نمونه برداری از مواد غذایی، نظارت دقیق بر وضعیت نظافت مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت و پیگیری طرح استفاده از وسایل شخصی در آرایشگاه‌ها تاکید کرد.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان دیلم نیز بر ارسال گزارش بازدیدها بلافاصله پس از بازدید به شبکه، کلرسنجی در ساعات بعد از ظهر و ایام تعطیل و استفاده از کاور تاکید کرد.

فاطمه علیمرادی از بازرسان بهداشت محیط خواست از منابع ذخیره آب موجود در ساحل کلرسنجی و نمونه برداری انجام شده و مشکلات بهداشتی منطقه به‌صورت دقیق بررسی و گزارش شود.

وی بر برنامه ریزی برای نمونه برداری از مواد غذایی تاکید کرد و از بازرسان بهداشت محیط خواست از پارک جنگلی عامری و قهوه خانه‌های بین راهی بازدید کنند.

در ادامه این آیین با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس شبکه از تلاش‌ها و زحمات یکساله مرتضی مبارکی، جهانبخش شیخی، اسفندیار همتی، غلامرضا حسین زاده فرد، علیرضا توکلی مهر، فاطمه علیمرادی، لیلا پاپری مقدم، شمسی منصوری، نصرت بوشهری، نسیمه حاتمی و زهرا خلیجی تجلیل شد.  

انتهای پیام/66006/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول