اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی بوکس مازندران:

بوکسور مازندرانی در فیلیپین مدال گرفت

خبرگزاری فارس: مربی بوکس مازندران از کسب مدال برنز بوکسور مازندرانی در رقابت‌های جوانان قهرمانی آسیا در فیلپین خبر داد.

بوکسور مازندرانی در فیلیپین مدال گرفت

حسن آلاشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مازندران از استان‌های نخبه ورزش کشور به ویژه رشته بوکس است که هیچ گونه حمایتی از سوی مسئولان استانی و شهرستانی نمی‌شود.

وی با انتقاد از رئیس هیئت استان و شهرستان بهشهر افزود: مسئولان هیئت بوکس استان و شهرستان به جای حمایت از این ورزش موجب تخریب ورزشکاران و مربیان این رشته ورزشی می‌شوند.

مربی بوکس مازندران که در شهرستان بهشهر فعالیت دارد در ادامه ابراز داشت: نمونه بارز مشکلات هیئت بوکس استان و شهرستان حضور سینا قلعه‌بندی از بوکسورهای ملی پوش بهشهری است که از طریق استان سیستان و بلوچستان به مسابقات آسیایی اعزام شد.

آلاشتی از کسب مدال برنز بوکسور مازندرانی در رقابت‌های جوانان قهرمانی آسیا در فیلیپین خبر داد و یادآور شد: سینا قلعه بندی بوکسور وزن منهای 91 کیلوگرم به عنوان یکی از شاگردانم با مشکلاتی که داشته موفق به کسب مدال برنز شد.

وی با اشاره از عدم همکاری رئیس هیئت بوکس استان و شهرستان اذعان داشت: تاکنون هیچ گونه حمایتی مالی نشدیم و با هزینه‌های شخصی یک باشگاه کوچک برای تمرین ورزشکاران علاقه‌مند این رشته در بهشهر تاسیس کردم.

این مربی از حضور بوکسورهای خوب و باتجربه در شهرستان خبر داد و افزود: سینا قلعه بندی، نبی الله مجیدی، مجتبی قلندری و کمال اباذری و .... از بهترین ورزشکاران این رشته در بهشهر  بوده که زیر نظر من تمرین می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم روزی مشکلات سلیقه‌ای روسای ورزشی استان و شهرستان در رشته ورزشی بوکس برطرف و همچون سال‌های گذشته از مدعیان کشور باشیم.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول