اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس

نتایج مسابقات هندبال و والیبال دانش‌آموزان فارس اعلام شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس نتایج مسابقات هندبال و والیبال دانش‌آموزان این استان را اعلام کرد.

نتایج مسابقات هندبال و والیبال دانش‌آموزان فارس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از کمیته روابط عمومی و فرهنگی بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی آموزشگاه‌های فارس، عباس حاجی زاده در آیین اختتامیه رقابت‌های والیبال و هندبال پسران و دختران دوره راهنمایی و متوسطه در سالن ورزشی شهید حمزه اظهار داشت: در ادامه برگزاری مرحله نخست مسابقات ورزشی آموزشگاه‌های فارس، در مسابقات هندبال مقطع راهنمایی دختران فسا مقام اول، جهرم مقام دوم و کازرون مقام سوم شدند.

وی اضافه کرد: در مسابقات هندبال مقطع متوسطه دختران مقام اول جهرم، مقام دوم ارسنجان، مقام سوم فیروزآباد شدند.

به گزارش فارس، در رشته هندبال متوسطه پسران کازرون مقام اول، فسا مقام دوم و پاسارگاد مقام سوم و در رشته هندبال راهنمایی پسران جهرم مقام اول، کازرون مقام دوم و لار مقام و در رشته والیبال متوسطه دختران نی ریز مقام اول، ممسنی مقام دوم و مرودشت مقام سوم و در رشته والیبال متوسطه پسران مرودشت مقام اول، آباده طشک مقام دوم و جهرم مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته فوتسال دوره متوسطه پسران آباده مقام اول، داراب مقام دوم و مرودشت مقام سوم و دوره ابتدایی دختران، مرودشت مقام اول، فیروزآباد مقام دوم و لامرد مقام سوم و در دوره متوسطه دختران، لامرد مقام اول، فیروزآباد مقام دوم و خرم بید مقام سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/ 2448/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول