اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه مسابقات ورزشی آموزشگاه‌های فارس

دانش‌آموزان ورزشکار با مسائل شرعی آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان ورزشکار فارسی آموزشگاه‌های این استان هم‌زمان با برگزاری مسابقات ورزشی، با مسائل شرعی نیز آشنا می‌شوند.

دانش‌آموزان ورزشکار با مسائل شرعی آشنا می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از کمیته روابط عمومی و فرهنگی بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی آموزشگاه‌های فارس، رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس در حاشیه اختتامیه رقابت‌های فوتسال و هندبال دختران دوره راهنمایی و متوسطه در سالن ورزشی نرجس شیراز اظهار داشت: این دوره از مسابقات ورزشی با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان دختر روبه‌رو شده است.

عباس حاجی زاده از اقامه نماز جماعت با حضور مربیان و دانش‌آموزان در طول این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: روحانیون با حضور در ورزشگاه ضمن اقامه نماز جماعت به سئوالات شرعی دانش‌آموزان پاسخ می‌دهند.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش فارس از بازدید مدیرکل آموزش و پرورش فارس از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان خبر داد و تصریح کرد: استفاده از تمام فرصت‌ها برای تقویت نماز جماعت، روحیه معنوی و سلامت دانش‌آموزان نکات مورد نظر وی بود که باید مربیان ورزش به آن توجه کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای فرصت‌های فراغت دانش‌آموزان ورزشکار در طول مسابقات برنامه‌هایی مانند زیارت قبور شهدا، زیارت حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) و جنگ شبانه و دل‌نوشته‌ها در نظر گرفته شده است خاطرنشان کرد: برای شناسایی و تقویت استعدادهای دانش‌آموزان هر فرصتی را باید غنیمت شمرد.

حاجی زاده در پایان پخش زنده اذان و مناجات و دعا را هنگام نماز در محوطه ورزشگاه از برنامه‌های مذهبی مسابقات ورزشی عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان شهرستان‌ها و گروه‌هایی که در این برنامه‌ها مشارکت فعال داشته باشند مورد تشویق قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2448/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول