اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

آغاز به کار قرارگاه نوروزی انتظامی در مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران از آغاز به کار قرارگاه نوروزی در مازندران خبر داد.

آغاز به کار قرارگاه نوروزی انتظامی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار علیرضا مسکنی ظهر امروز در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی مازندران، اظهار داشت: تا پایان 17 فروردین به صورت مستمر در این قرارگاه مستقر هستیم.

وی ادامه داد: اخبار و گزارش‌های روزهای قبل را بررسی می‌کنیم تا کاستی‌های احتمالی رفع شود.

مسکنی با اشاره به اینکه 130 تیم پلیس راه و حدود 60 تیم پلیس نامحسوس در این ایام خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: 130 ایستگاه پلیس در مناطق تفریحی، توریستی و مدخل ورودی شهرها دائر کردیم.

وی با بیان اینکه تیم‌های ویژه پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت برای عملیات‌های مربوط به حوزه خود، مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: بیش از 400 واحد پیاده در شهرستان‌ها مشغول گشت‌زنی هستند.

مسکنی با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان در این ایام شلوغ است، ادامه داد: مردم را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هدایت می‌کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه چنانچه هم استانی‌ها قصد مسافرت دارند، کلانتری محل را در جریان خالی بودن خانه‌های خود بگذارند، گفت: تا ما بتوانیم با دقت بیشتری به مراقبت بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه نوروزی انتظامی مازندران خانه خبرنگاران است و می توانند در ایام نوروز در این مکان حضور مستمر داشته باشند.

انتهای پیام/86007/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول