اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات سفر سازمان منطقه آزاد ارس:

نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری منطقه آزاد ارس در نوروز برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفر سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری منطقه آزاد ارس از 28 اسفندماه سال‌جاری تا 13 فروردین 1392 در سالن اختصاصی راه آهن جلفا خبر داد.

نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری منطقه آزاد ارس در نوروز برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، عادل نجف‌زاده با اعلام این خبر افزود: منطقه آزاد ارس در سال‌جاری تحولات اساسی را در حوزه گردشگری تجربه کرد و بر این اساس نخستین نمایشگاه توانمندی‌های منطقه آزاد ارس در سالن اختصاصی راه آهن جلفا برگزار می‌شود.

وی افزود: در نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری ارس سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و ظرفیت‌های گردشگری ارس به نمایش گذاشته می‌شود.

نجف‌زاده گفت: تحول‌های انجام شده در حوزه زیربنایی و احداث مراکز تفریح، خدمات تجاری، اقامتی و گردشگری نیز در قالب بروشور و سایر اقلام تبلیغاتی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

دبیر ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با بیان اینکه ظرفیت‌های گردشگری و توریسم سلامت در منطقه آزاد ارس گسترده است، افزود: سرمایه‌گذاری‌های منطقه آزاد ارس در صنعت توریسم با وجود جاذبه‌های گردشگری خاص طبیعی و تاریخی موجب استقبال سالانه میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی شده و در این راستا پروژه‌های متعدد گردشگری در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی و خارجی نیز برگزار می‌شود.

نجف‌زاده اظهار داشت: تصویب 35 پروژه بزرگ گردشگری در چند ماه اخیر در منطقه آزاد ارس در بخش‌های هتلینگ، خدماتی و مراکز تجاری موجب تحول عظیمی در صنعت گردشگری ارس شده و سرمایه‌گذاران متعددی را به سوی این صنعت پردرآمد کشیده است.

انتهای پیام/60001/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول