اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر ساحلی بنک

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر ساحلی بنک خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر ساحلی بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از بنک، عباس تبرکی در بازدید از طرح‌های عمرانی شهر ساحلی بنک اظهار داشت: توسعه عمرانی شهرهای شهرستان کنگان با جدیت و با تلاش همه مسئولان انجام می‌شود و امیدوار هستیم در این راستا با تلاش شهرداران به موفقیت لازم برسیم.

وی افزود: شهر ساحلی بنک دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی است و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهر اهمیت زیادی دارد و از شهرداری و شورای اسلامی شهر بنک می‌خواهیم در توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی اهتمام ورزند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: کارهای خوبی در شهر ساحلی بنک صورت گرفته که این موضوع نشان دهنده تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر و همکاری و همراهی شهروندان با مجموعه بوده است.

شهردار بنک نیز ابراز داشت: برای رفع مشکلات مردم و زیباسازی شهر کارهای خوبی در دو سال اخیر انجام شده و چند پروژه زیربنایی نیز در دست اجراست.

حسین صفایی افزود: کیفیت‌بخشی به طرح‌های در دست اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

این مسئول گفت: در راستای رفاه حال شهروندان و بهبود مبلمان شهری اقدام به تهیه و نصب مجموعه پلی‌اتیلن بازی کودکان، نصب نیمکت‌های پارکی و نصب سطل زباله کرده‌ایم.

صفایی از ایجاد پنج مجموعه بازی کودکان در پارک شهری خبر داد و اذعان داشت: این امر به منظور رفاه حال خانواده‌ها و استفاده بهینه از اوقات فراغت انجام گرفته است.

بازدید از پروژه‌های پارک شهری، بلوار فاطمیه (س)، بلوار امام علی (ع)، گلزار شهدای گمنام، امام‌زاده سید حسین و گلزار شهدای شهر از جمله برنامه‌های مسئولان شهرستان کنگان در این بازدید بود.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول