اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌رضوی خبر داد

افزایش پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌رضوی در نوروز 92

خبرگزاری فارس:معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی پایگاه‌های امداد و نجات خراسان‌رضوی به 35 پایگاه رسید که 515 نفر امدادگر و نجاتگر در آن فعالیت می‌کنند.

افزایش پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌رضوی در نوروز 92

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد قاسمی صبح امروز در نشست خبری طرح ملی امداد و نجات و راهنمایان نوروزی که در ساختمان هلال‌احمر برگزار شد،‌ اظهار داشت: امداد و نجات جاده‌ای سعی می‌کند تا خدمات‌رسانی هر چه بیشتری در نوروز سال 92 داشته باشد.

وی در ارتباط با طرح امداد و نجات نوروزی سال 92 خاطرنشان کرد: این طرح با هدف کمک‌رسانی به مسافران جاده‌ای نوروزی از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 14 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

معاون امداد و نجات هلال‌احمرخراسان‌رضوی تصریح کرد: طرح نوروزی هلال‌احمر شامل 48 دستگاه آمبولانس، 15 دستگاه خودروی نجات و 53 دستگاه خودروی امداد و سه هزار و 500 نفر امدادگر و نجاتگر در روز است.

وی با اشاره به بالگردهای هوایی امداد و نجات گفت: بالگردهای هوایی هلال‌احمر کار امدادرسانی در حوادث جاده‌ای را به عنوان پشتیبان انجام می‌دهند و در ایام نوروز به صورت 24 ساعته در حالت آماده باش است.

قاسمی یادآور شد: هلال‌احمر خراسان‌رضوی مکان‌هایی برای اسکان اضطراری زائران در نظر گرفته تا بتواند خدمات مطلوبی را به زائران ارائه دهد.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر خراسان‌رضوی یادآور شد: در نوروز 92 علاوه بر طرح امداد و نجات مانوری با عنوان مانور امداد و نجات در مسیر استان‌های تهران، سمنان و خراسان‌رضوی از امروز تا سوم فرودین برگزار می‌کنیم.

قاسمی افزود: در این مسیرها پایگاه‌های امدادی دو برابر می‌شوند و پایگاه‌های خراسان‌رضوی از پنج پایگاه نسبت به سال گذشته به 11 پایگاه افزایش می‌یابند.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از اتمام طرح امداد و نجات زمستانه، طرح امداد و نجات نوروزی آغاز شد که در این طرح 22 پایگاه استان به 35 پایگاه ارتقاء پیدا کرد و در این طرح 317 امدادگر و نجاتگر به 515 نفر امدادگر و نجاتگر افزایش یافت.

انتهای پیام/70002/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول