اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اورژانس اجتماعی بویراحمد

150 کودک کار شهر مادوان شناسایی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اورژانس اجتماعی شهرستان بویراحمد گفت: توسط اورژانس اجتماعی بویراحمد، 150 کودک کار شهر مادوان شناسایی شدند.

150 کودک کار شهر مادوان شناسایی شدند

احمد غریب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و تعطیلات نوروز 92 اورژانس اجتماعی به صورت شیفتی در دو تایم زمانی خاص از پایان وقت اداری امروز شروع به کار و تا 13 فروردین 92 فعالیت‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف ارائه می‌کنند.

رئیس اورژانس اجتماعی شهرستان بویراحمد یادآور شد: به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و شناسایی افراد آسیب‌پذیر در ایام نوروز کشیک تایم صبح اورژانس اجتماعی از 8 صبح تا پایان وقت اداری و در شیفت بعد از ظهر از پایان وقت اداری تا ساعت 20 شب آماده خدمات‌رسانی به جامعه هدف است.

غریب گفت: این مرکز شامل واحد سلامت و واحد مراقبت بحران بوده که دختران فراری از منزل، زنان در معرض آسیب اجتماعی، پسران فراری از منزل و مددجویانی که از طریق مراجع قضایی و دادگاه شناسایی شدند در این مراکز پذیرش می‌شوند.

شناسایی 150 کودک‌ کار شهر مادوان در سه ماهه اخیر امسال

وی سومین واحد خدمات‌دهی در تعطیلات نوروز را واحد پذیرش و ساماندهی کودکان کار خیابانی عنوان کرد و گفت: کودکان کار در اورژانس اجتماعی ساماندهی و پذیرش می‌شوند که در سه ماهه آخر سال پایگاه اجتماعی شهر مادوان بیش از 150 کودک کار را شناسایی کرده است.

رئیس اورژانس اجتماعی بویراحمد خاطر نشان کرد: خدمات 123 از دیگر خدمات ارائه شده در تعطیلات نوروزی است که شامل خدمات سیار 123 و با استقرار ماشین گشت‌زنی با روانشناس و مددکار در ورودی‌های شهر مستقر و با گشت‌زنی افراد آسیب‌پذیر شناسایی می‌شوند.

این مسئول اذعان کرد: طی نامه‌ای که از سوی معاون امور اجتماعی بهزیستی به استان‌ها ارسال شده مقرر شد هماهنگی لازم با ستاد اسکان نوروزی اعمال و مشاوران و مددکاران در این مکان‌ها استقرار یابند همچنین با توزیع بروشور و پمفلت خدمات سیار 123 اطلاع‌رسانی شود.

غریب بیان کرد: با توجه به توپوگرافی و آب و هوای مطلوب در این شهر و میزان گردشگرپذیر بودن آن روانشناسان اورژانس اجتماعی با استقرار در ستاد تسهیلات نوروزی افراد آسیب‌پذیر را شناسایی و خدمات لازم نیز ارائه می‌شود همچنین افراد می‌توانند در صورت سؤال و یا مشکل با تلفن 2222729 ـ0741 یا خط تلفن 123 تماس حاصل کنند.

رئیس اورژانس اجتماعی شهرستان بویراحمد به تفاهم‌نامه منعقد شده اورژانس اجتماعی با فرماندهی نیروی انتظامی (110)، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (115) و سازمان آتش‌نشانی (125) که در آذر ماه سال جاری صورت گرفته اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مذکور شناسایی و حمایت از افراد آسیب‌پذیر در سطح جامعه نیز در کمترین زمان ممکن و به نحو مناسب انجام شود.

انتهای پیام/82011/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول