اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کیک‌بوکسینگ‌کار مازندرانی با دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرد

خبرگزاری فارس: کیک بوکسینگ‌کار مازندرانی به دلیل عدم حمایت مسئولان از ادامه ورزش رزمی کناره‌گیری و برای همیشه با دنیای حرفه‌ای رزمی خداحافظی کرد.

کیک‌بوکسینگ‌کار مازندرانی با دنیای حرفه‌ای خداحافظی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسین حقیقی کیک بوکسینگ‌کار آملی که در سبک رئال فایت حتی در تیم ملی نیز فعالیت زیادی داشت به دلیل عدم حمایت مسئولان از ادامه ورزش رزمی کناره‌گیری کرد.

این رزمی‌کار آملی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با تائید این خبر بیان داشت: عدم حمایت روحی، روانی و مالی مسئولان باعث بی‌انگیزگی و کناره‌گیری‌ام از ورزش شد.

وی با اشاره به اینکه علاقه زیادی به ورزش‌های رزمی دارم، افزود: با توجه به شرایط زندگی‌ام با رینگ و چهار گوشه آن خداحافظی کردم.

این ورزشکار رزمی کشورمان که 25 سال سن دارد، گفت: از کودکی به این رشته ورزشی روی آوردم و بدون امکانات مالی به ادامه آن پرداختم تا اینکه در سن 13 سالگی با صعود به رقابت‌های کشوری وارد دنیای حرفه‌ای این رشته رزمی شدم.

حقیقی با تاکید بر اینکه پس از آن با شرکت در کلاس‌های مختلف مربیگری درجه سه را کسب کردم و با تربیت رزمی‌کاران چندین قهرمان به ورزش کشورم تحویل دادم، اظهار داشت: پس آن به عنوان رئیس سبک کیک بوکسینگ و رئال فایت مازندران انتخاب شدم.

کیک بوکسینگ‌کار آملی با ابراز اینکه نخستین رقابت‌های خارجی‌ام با کسب مدال طلای جهانی رقم خورد، ابراز داشت: در سال 2010 نیز طلای آسیا را از آن خود کردم، نشان طلای مسابقات جهانی 2010 ایران در این رشته را نیز به خود اختصاص دادم و مدال‌های طلا قهرمانی آسیا در سال‌های 2010 باکو و 2011 سوریه را کسب کرده و به عنوان کاپیتان تیم ملی لقب گرفتم.

حقیقی با بیان اینکه چندین مسابقات رزمی داخلی را در سطح کشور در استان‌های مختلف برگزار کردم، عنوان کرد: افتخار این را داشتم که به عنوان مربی تیم ملی انجمن رئال فایت ایران به کشور خدمت کنم و تیم ملی را در مسابقات بین‌المللی ترکیه به مقام نائب قهرمانی برسانم.

وی که در وزن منفی 67 کیلوگرم پیراهن تیم ملی کیک بوکسینگ ایران را بر تن داشت، با اشاره به عقد قرارداد با تیم باشگاهی در کشور یونان یادآور شد: بیش از یک سال گذشته با پیشنهاد از سوی یکی از دوستانم به عنوان بازیکن با تیم باشگاهی در کشور یونان قرار داد منعقد کردم تا در این کشور به روی رینگ بروم.

این ورزشکار با اشاره به اینکه نخستین بازی‌ام در این کشور مقابل رزمی‌کار ایتالیا بود که برای تیم یونانی نیز مقام کسب کردم، یادآور شد: به دلیل برخی مسائل، مشکلات شخصی و علاقه‌ای که به کشورم داشتم نتوانستم در یونان بمانم و هیچ دلیل دیگری نیز غیر این دو مسئله وجود نداشت.

حقیقی با اشاره به اینکه هم‌اکنون از ادامه ورزش حرفه‌ای در داخل کشور و خارج آن خداحافظی کردم، تصریح کرد: برای تمام ورزشکاران کشورم در رشته‌های رزمی فعالیت دارند آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان علت اصلی کناره‌گیری از ورزش و خداحافظی با کیک بوکسینگ و سبک رئال فایت را عدم حمایت روحی و مالی مسئولان نسبت به ورزشکاران برشمرد.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول