اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه «چهره‌ها» در حوزه هنری بوشهر پایان یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه «چهره‌ها» اثر استاد فرید میرشکار با اهدای تابلو به هنرمندان در گالری سوره حوزه هنری بوشهر به کار خود پایان داد.

نمایشگاه «چهره‌ها» در حوزه هنری بوشهر پایان یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدعبدالعزیز بلادی، پژوهشگر بوشهر ظهر امروز در اختتامیه این مراسم گفت:‌ حوزه هنری استان بوشهر،‌ خانه امید هنرمندان است،‌ چراکه این اداره با شرایط اقتصادی توانسته یک پاتوق فرهنگی مناسب ایجاد کند.

این پژوهشگر افزود:‌ در تمام زمینه‌ها، حوزه هنری با داشتن مسئولان هنرمند توانسته گام مؤثری در ارتقای‌ فرهنگ بومی بردارد.

رئیس بنیاد ایران‌شناسی شعبه بوشهر نیز خاطرنشان کرد: در طول این چند سال از حوزه هنری شاهد کارهای نو و بدیعی بوده‌ایم که می‌توان به پروژه عظیم دانشنامه استان بوشهر اشاره کرد.

عبدالکریم مشایخی تصریح کرد:‌ نمایشگاه «چهره‌ها» حرکتی جدید است  و این نشان از فروتنی و پشتکار عزیزانی است که در حوزه هنری مشغول به فعالیت هستند.

رئیس حوزه هنری بوشهر نیز گفت: ‌گالری حوزه هنری در یک سال اخیر 40 نمایشگاه با موضوعات مختلف برگزار کرده که با مشورت با اعضای ‌واحد تجسمی به تقاضاهای زیاد هنرمندان توانستیم این تعداد را در این فضا جای دهیم.

سیدمحمدحسین سیدزاده با اشاره به استقبال هنرمندان برای برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: ‌تلاش کردیم که استانداردهای لازم را برای گالری فراهم کنیم.

وی با اشاره به نمایشگاه «چهره‌ها» اثر استاد فرید میرشکار اذعان داشت:‌ بی‌شک تابلوهای رنگ روغن «چهره‌ها» برای خودم و دیگر هنرمندان بسیار عالی بود و بازخورد مناسب این حرکت در جوامع هنری و دیگر رسانه‌ها را شاهد بودم.

سیدزاده افزود: ‌با پشتکاری که «میرشکار» انجام داد، توانست چنین آثاری را خلق کند و حوزه هنری آمادگی کامل دارد که در زمینه‌های دیگر همچون عکاسی و‌ کاریکاتورها، حرکت‌های این چنین را حمایت کند.

فرید میرشکار خالق آثار نمایشگاه چهره‌ها نیز یادآور شد: از هنرمندان برجسته که در این مراسم حضور دارند، قدردانی می‌کنم و باعث شد که زحماتی که تاکنون برای برپایی این نمایشگاه داشته ام در ذهنم ماندگار شود.

وی متذکر شد: هدف از برپایی این نمایشگاه تشکری بود از هنرمندان و پژوهشگرانی که در این مدت من را یاری کردند.

در پایان این مراسم تابلوهای نقاشی شده هنرمندان که در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود به آنان اهدا شد.  

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول