اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گردشگری منطقه آزاد اروند:

منطقه آزاد اروند آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی است

خبرگزاری فارس: مدیر گردشگری منطقه آزاد اروند از آمادگی کمپ نوروزی منطقه آزاد اروند برای استقبال و پذیرایی از میهمانان در منطقه آزاد اروند خبر داد.

منطقه آزاد اروند آماده استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد اروند، سیدمهدی موسوی اظهار داشت: ‌در ایام نوروز امسال مرکز بین‌المللی نمایشگاه‌های منطقه آزاد اروند به عنوان محل کمپ نوروزی برای اسکان میهمانان نوروزی مهیا شده است که ستاد تسهیلات نوروزی و ستاد راهیان نور در این مکان‌ پذیرای مسافران هستند.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی در کمپ‌ نوروزی برای میهمانان به اجرا گذاشته می‌شود که تهیه سفره هفت‌سین، پخش فیلم و اختصاص فضای تفریحی به‌ منظور کودکان بخشی از این برنامه‌ها است.

مدیر گردشگری منطقه آزاد اروند تصریح کرد: این ستاد برای ایجاد رفاه و آسایش بیشتر میهمانان نوروزی اقدام به استقرار شبانه‌روزی خودرو‌های اورژانس، تجهیز مکان‌های اسکان میهمانان به کپسول‌های آتش‌نشانی و نظافت محوطه و ایجاد پارکینگ وسایل نقلیه کرده است.

وی ادامه داد: توزیع 20 هزار بسته فرهنگی و نقشه راهنمای شهرهای آبادان و خرمشهر در ورودی‌های شهر و همچنین محل کمپ نوروزی منطقه آزاد اروند یکی دیگر از خدمات امسال است.

موسوی در پایان گفت: کمپ نوروزی منطقه آزاد اروند با شماره تماس 06313349854 آماده راهنمایی و خدمات‌دهی به هموطنان خواهد بود.

انتهای پیام/72001/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول