اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فصل بهار

هوای گیلان بارانی شد

خبرگزاری فارس: در آستانه فصل بهار و سال جدید، هوای گیلان بارانی شد.

هوای گیلان بارانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بارش باران که از شب گذشته هوای گیلان را توٱم با لطافت بهاری کرده بود همچنان ادامه دارد و موجب کاهش دمای استان شد.

هواشناسی گیلان هوای امروز استان را ابری همراه با بارندگی و از عصر با قطع بارندگی و کاهش ابر اعلام کرد.

سرپرست پلیس راه گیلان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از باز بودن تمام راه‌های مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: مسیر قزوین‌ـرشت از روز گذشته با ترافیک نیمه سنگین مواجه شده است.

مهیار رستگار با تصریح بر اینکه هر ساله با آغاز نوروز سفرها نیز به صورت فزاینده‌ای آغاز می‌شود، افزود: پلیس راه گیلان آماده خدمت به تمام مسافران در جاده‌های گیلان است.

وی با اشاره به اینکه بدون کمک رانندگان نمی‌توان از وقوع تصادفات پیشگیری کرد، یادآور شد: امیدواریم نوروز سال 92 با همکاری تمام رانندگان و رعایت مقررات توسط تمام هموطنان با کمترین حوادث ممکن سپری شود و کام هیچ خانواده‌ای تلخ نشود.

این مسئول درباره حوادث رانندگی روزهای اخیر در جاده‌های گیلان اذعان کرد: روز گذشته برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با پنج نفر سرنشین با عقب یک دستگاه کامیون موجب حادثه دلخراشی شد.

وی افزود: با بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد که راننده 29 ساله پژو به دلیل رانندگی طولانی مدت دچار خستگی و خواب آلودگی شد و با چنین شرایطی رانندگی کرد که به دلیل توجه کافی نداشتن به جلو، مرگ خود و سه نفر سرنشین خودرو و مجروح شدن یک نفر را رقم زده است.

رستگار، خواب‌آلودگی را یکی از مهم‌ترین عوامل وقوع تصادفات رانندگی در جاده‌ها نامید و از رانندگان خواست در زمان بی‌حوصلگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکنند.

وی اجتناب از سرعت و سبقت غیرمجاز را نیز مورد تاکید رانندگان قرار داد.

انتهای پیام/2300/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول