اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع مدیران مطرح شد

عیدی فرماندار شفت برای مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت گفت: افتتاح پل مهم بدآب و روکش آسفالت ورودی به شفت عیدی ما برای مردم و مسافران نوروزی این شهرستان است.

عیدی فرماندار شفت برای مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی ثابت در جمع مدیران این شهرستان با قدردانی از تلاش تمام مدیران و مسئولان شفت، اظهار کرد: برای استقبال از مسافران 21 کلاس درس آماده شده است و برنامه‌های امدادی و راهنمایی گردشگران نیز باید به بهترین نحو در خدمت مسافران باشد.

وی از شهرداران و دهیاران خواست تا در روزهای باقیمانده برای تنظیف خیابان‌ها و معابر همت کنند.

این مسئول ادامه داد: دستگاه‌های اداره‌های امنیتی با بازرسی‌ها و گشت‌های منظم باید نسبت به کنترل بازار و آسایش مسافران و محورهای پر‌تردد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در مدت 18 ماه تصدی مسئولیت فرمانداری تلاش کرده است تا شهرستان عالم‌پرور و زیبای شفت در مسیر پیشرفت بتواند نامدارتر و موفق‌تر شود، برخی از موفقیت‌های خود در سال جاری را برشمرد.

شفیعی‌ثابت، کسب رتبه نخست ایجاد فرصت شغلی در استان، رتبه برتر رسانه‌ای‌ترین فرماندار گیلان در جشنواره دهه فجر استان، رتبه فرماندار برتر در همایش تجلیل اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی، رتبه نخست مدیریت برگزاری انتخابات سال 90، رتبه نخست استان در رشته کتابخوانی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی شهرستانی جوانان و ورزشکاران با مدیر ورزش و جوانان استان، فرماندار و ... را از جمله این موفقیت‌ها ذکر کرد.

وی احداث پل بدآب و روکش آسفالت ورودی شهرستان شفت را از اقدام‌های مهم نامید و خاطرنشان کرد: این پروژه از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم شهرستان شفت در سال‌های اخیر بود که با یاری پروردگار و صبر و حوصله مردم به سرانجام رسید.

فرماندار شفت افزود: آماده بودن این پروژه عیدی ما در آستانه سال نو به مردم و مسافران نوروزی شهرستان شفت است.  

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور با قدردانی از تلاش تمام مدیران شهرستانی اظهار کرد: باید با همدلی و هوشیاری برای برگزاری موفق انتخابات سال 92 آمادگی لازم را ایجاد کنیم.

ناصر عاشوری افزود: امیدواریم با همت اعضای هیئت‌های نظارتی و اجرایی با توجه به قانون در کمال بی‌طرفی و اعتبار بالای مردم شاهد حضور گسترده باشیم.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در حوزه آسفالت، گازرسانی و آبرسانی به روستاها و اجرای پروژه‌های اشتغالزایی و عمران شهری خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت باید تلاش مضاعف کنیم و با سرعت بیشتری در تحقق اجرای پروژه‌های مصوب بکوشیم و از آغاز پروژه‌های جدید خودداری کرده و طرح‌های نیمه‌تمام را به پایان برسانیم.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول