اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

300 بسیجی عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، 300 بسیجی عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

300 بسیجی عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فرمانده سپاه خاتم‌الانبیاء عسلویه صبح امروز در آیین اعزام دومین کاروان راهیان نور عسلویه اظهار داشت: فرا رسیدن سال نو، فرصتی مغتنم پدید می‌آورد که انسان به تفکر بیشتر در طبیعت پرداخته و به سوی معنویت گام بردارد و جوانه‌هایی تازه از وی رویش کند و بدون تردید اردوهای راهیان نور اهمیت زیادی دارد.

رفعتی با بیان اینکه کاروان راهیان نور زوار شهدا هستند افزود: شما در واقع زائران شهدای عزیزی هستید که هر چه داشتند در محضر پروردگار عرضه داشتند، تفکر کردند، جوانه زدند و بارور شدند و در پیشگاه حضرت احدیت برای خود منزلت آفریدند.

وی اضافه کرد: شما زائران شهدایی هستید که خود را فدای اسلام عزیز کردند و به پاسداری از حریم ولایت و جمهوری اسلامی ایران و انقلاب پر شکوهش برآمدند و حماسه‌های جاویدانی آفریدند که سال‌های بی‌شماری است، جهانیان را مبهوت خود کرده است.

فرمانده سپاه عسلویه خاطر نشان کرد: شما سفیران شهدای عزیز به سمت اقصی نقاط جهان هستید، پیام ایشان را به گوش هر که آن را نشنیده است خواهید رساند و بدانید که شهدا همراه شما در این مسیر پر از اجر خواهند بود.

رفعتی تصریح کرد: امروز حرکت در مسیر ولایت فقیه و ترویج ارزش‌ها و معنویات از ارزش زیادی برخوردار است و اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید نسبت به گسترش معنویات و ارزش‌ها اهتمام ورزیم.

وی ابراز داشت: بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام عرصه‌ها پیشتاز بوده‌اند و بدون تردید در ولایت‌مداری نیز پیشگام هستند.

در این مراسم 300 بسیجی از عسلویه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول