اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی آتش‎نشانی شهراری گرگان:

سازمان آتش‎نشانی گرگان در حالت آماده‎باش کامل است

خبرگزاری فارس: مدیر فنی عملیات سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهراری گرگان گفت: تمام نیروهای سازمان آتش نشانی در قالب تیم‎های ثابت در ایستگاه‎ها و سیار در نقاط حساس شهر از ظهر امروز در حالت آماده‎باش کامل قرار دارند.

سازمان آتش‎نشانی گرگان در حالت آماده‎باش کامل است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی قره‎قاشی بعدازظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: از یک ماه گذشته تمامی تمهیدات و نیازمندی‎های مختلف که در خصوص چهارشنبه آخر سال وجود داشت برسی و رفع نیاز شده و تمام وسایل و تجهیزات در وضعیت استاندارد و ایده‎آل قرار دارند.

همه پرسنل سازمان آتش‎نشانی گرگان آماده خدمت‎رسانی هستند

مدیر فنی عملیات سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: تمام نیروها و پرسنل عملیاتی در شیفت‎های مختلف کار خود توسط مربیان و پرسنل با تجربه سازمان آموزش‎ها، هشدارها، تمرینات مختلف را سپری کرده و همچنین با مواد محترقه و آتش‎زا که توسط نیروی انتظامی کشف شده و احتمال می‎رود که از مواد مشابه استفاده شود آشنایی کامل انجام شده است تا نیروهای عملیاتی در صورت برخورد با حوادث بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در حالت آماده‎باش کامل است

قره‎قاشی اعلام کرد: تمام نیروهای سازمان آتش‌نشانی در قالب تیم‎های ثابت و سیار در ایستگاه‎ها و در نقاط حساس شهر از ظهر امروز در حالت آماده‎باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز حادثه با سرعت بیشتری به محل اعزام و عملیات نجات و رفع حادثه را انجام دهند.

با نیروی انتظامی و معاونت خدمات شهری هماهنگی لازم انجام شده است

وی افزود: همچنین با نیروی انتظامی هماهنگی‎های لازم انجام شده و پرسنل نیروی انتظامی نیز به همراه تیم‎های سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در صورت بروز حادثه به محل اعزام می‎شوند تا در صورت وجود ترافیک خودرویی و انسانی و مواردی که نیاز به اقدامات انتظامی و امنیتی باشد این نیرو با سرعت و دقت بتواند به مردم و پرسنل در کمک‌رسانی و امدادرسانی بهتر یاری برساند.

قره‎قاشی هماهنگی با سازمان خدمات شهری شهرداری گرگان را از دیگر اقدامات در روزهای گذشته عنوان کرد و بیان کرد: مقرر شده است تا همکاران ما در معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان پس از حضور تیم‎های اطفا حریق و امداد و نجات سازمان در محل حضور داشته و نسبت به جمع‎آوری نخاله‎ها و مواد باقی مانده از حریقی که اطفا شده و یا وجود اشیایی که موجب مسدود شدن خیابان و معابر عمومی می‎گردد اقدام لازم را انجام دهند.

نارنجک دستی پرخطرترین مواد منفجره در کمین نوجوانان و جوانان است

مدیر فنی عملیات سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ساخت و ساز نارنجک‎های دستی را یکی از پرخطرترین مواد منفجره و محترقه دانست و ابراز داشت: ساخت و استفاده از نارنجک‎های دستی به دلیل اینکه با کمترین حرارت و یا ضربه موجب بروز آتش و انفجار می‎شود، یکی از پرخطرترین مواد منفجره و محترقه‎ای است که در سال‎های اخیر موجب بروز حوادث جبران‌ناپذیری برای شهروندان و به خصوص نوجوانان و جوانان در کشور و شهر ما شده است.

خانواده‎ها در رفتار فرزندان خود دقت کنند

وی متذکر شد: نیاز است خانواده‎ها نسبت به رفتار فرزندان خود در این شب که نزدیک به تحویل سال و ایام شادی عید نوروز است توجه و دقت بیشتری داشته باشند تا شادی مردم در ایام نوروز به تلخی و ناراحتی منجر نشود.

انتهای پیام/83004/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول