اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جشنواره صدای بهار در خلخال اجرا شد

خبرگزاری فارس: در آستانه نوروز 92 جشنواره صدای بهار در شهرستان خلخال اجرا شد.

جشنواره صدای بهار در خلخال اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان خلخال صبح امروز جشنواره صدای بهار در میدان آزادگان در خروجی این شهرستان به طرف استان گیلان برگزار شد.

این جشنواره که همزمان با سراسر کشور و استان در شهرستان خلخال نیز برگزار شد با اجرای موسیقی محلی ترکی و استقبال از اولین مسافران وارد شده به شهر خلخال آغاز شد.

در این مراسم که فرماندار خلخال و جمعی از اعضای شورای تأمین و رؤسای ادارات شهرستان خلخال حضور داشتند هوشنگ محمدی فرماندار این شهرستان ضمن خوش‌آمد‌گویی به مسافران بهاری از مسئولان شهرستان در امور گردشگری و شهری خواست تا در ایام تعطیلات نوروزی خدمات مناسب، شایسته و در شأن مسافران بهاری را به مردم ارایه کنند.

این مراسم که با همکاری ستاد تسهیلات نوروزی و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خلخال ترتیب یافته بود به دو خانواده مسافر وارد شده به این شهرستان که جزو اولین شرکت‌کنندگان در جشنواره صدای بهار بودند هدایای نفیسی از سوی فرماندار شهرستان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل از سپیده دم امروز جاده‌های شهرستان خلخال ترافیک سنگینی داشته و مسافران نوروزی برای تعطیلات خود شهرستان خلخال را انتخاب کرده‌اند.

شهرستان خلخال با داشتن جاذبه‌های طبیعی، گردشگری و میراث فرهنگی در جنوب استان اردبیل یکی از شهرستان‌های شاخص در بحث گردشگری است.

از جمله جاذبه‌های زیبای طبیعی آن می‌توان چشمه ازناو، جنگل‌های اندبیل، جاده زیبای خلخال به اسالم، زیبایی‌های جاده پونل خلخال، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه، رودخانه خروشان قزل‌اوزن و طبیعت آق‌داغ را نام برد.

انتهای پیام/62008/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول