اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک- 17

احمدی: شهدا از فرش مادی به عرش الهی پرواز کردند

خبرگزاری فارس: مسئول کاروان راهیان نور سپاه شهرستان دامغان گفت: شهدا به‏حق برگزیده شدند و نفس اماره خود را سرکوب و از فرش مادی به عرش الهی پرواز کردند.

احمدی: شهدا از فرش مادی به عرش الهی پرواز کردند

سیدمحمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: اکنون باید با تداوم راه شهیدان و تأمل و تدبر در راه و هدفشان، ما نیز به لحاظ اخلاقی رشد کنیم.

وی افزود: به‏زعم عده‌ای، شهادت و شهادت‌طلبی با پایان یافتن جنگ تحمیلی خاتمه یافته است؛ اما اینگونه نیست.

مسئول کاروان راهیان نور سپاه شهرستان دامغان افزود: در جنگ نرم امروز، شرایط برای جهاد در راه اسلام و قرآن مهیاست؛ البته طی این طریق مستلزم ابزار ایمان، ‌شجاعت،‌ بصیرت و ولایت‌مداری است.

احمدی عنوان کرد: خوشبختانه دشمن هنوز موفق نشده است که افکار و عقاید ما را که برگرفته از مکتب عاشوراست، تسخیر کند؛ بنابراین باید در حفظ عقایدمان کوشا باشیم.

مسئول کاروان راهیان نور سپاه شهرستان دامغان ابراز داشت: باید همواره تمام تلاشمان، توجه به مسائل عبادی همچون نماز و یاد خداوند در هر لحظه و مکان باشد؛ چراکه خداوند وعده داده است «یدالله فوق ایدیهم» و با وجود چنین حامی بزرگی، هیچ دشمنی با تمام ابزار و ادوات سخت و نرم نخواهد توانست ما را از مسیر حقیقی منحرف کند.

وی ابراز داشت: حفظ اسلام، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، ولایت‌مداری و تبعیت‌پذیری از امام شهدا، امام خمینی(ره) و امام حال حاضر، امام خامنه‌ای از توصیه‌های اکید شهدا بوده است؛ بنابراین تا رساندن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی‌اش امام زمان(عج) باید راه شهدا را ادامه دهیم.

انتهای پیام/2249/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول